![]() |
Youtuber ontdekt verlaten Eurostar in bos nabij Belgische grens
Youtuber ontdekt verlaten Eurostar in bos nabij Belgische grens
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Als die trein "er vergeten was" en daardoor men miljoenen euros schade oploopt, is het wel een probleem. |
Ik vermoed dat die gewoo geparkeerd was omdat iemand van de leiding dat een goed idee vond.
En dan "vergeten". Misschien omdat de opdrachtgever van dat parkeren gepensioeneerd/gepromoveerd/overleden is. Misschien gewoon belastingstechnisch. Misschien door een stommiteit. Zelfs misschien doordat de papieren in het verkeerde bakje lagen. Dat ze er nu "een afbraak" van maken, is gezichtsverlies vermijden. |
wie nog nooit een trein is verloren werpe de eerste steen.
|
Op termijn ging die daar wel afgebroken geraken vermoed ik. Dus tijdelijk.
|
Citaat:
|
Kunnen we daar geen opvangplaats voor illegalen van maken? Toch beter als een tentje?
|
Citaat:
|
Citaat:
En als hij vol is, sturen we hem naar de UK. :lol: |
Wat vinden we nog allemaal in het bos?
|
Citaat:
|
Citaat:
als een park ook als bos telt. |
Citaat:
Maar ze willen toch allemaal per sé naar de UK. Waarom ze dan nog eerst eens terug naar Turkije sturen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Met de Engelsen hebben we toch veel meer ambras, denk toch aan de voetbalfans die eens in een paar jaar naar het buitenland komen om te supporteren. |
't Is alleszins goedkoper om hem daar in een bos te zetten, dan in een parkeertoren in een centrum.
Die eurostars zijn (voor zover ik me niet vergis van treinstel of van benaming) oude bakken met weinig confort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be