Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur
(Bericht 8666218)
Het beste is nog de kleine Vlaamse dorpen of juist buiten die dorpen. Nadeel is dan de verbindingswegen tussen die dorpen. Omdat deze meer en meer door sluipverkeer en zware vrachtwagens die de kilometerheffing omzeilen worden gebruikt. Maar bouw je iets van die wegen weg dan zit je rustig. Koop een grote bouwgrond en liefst nog wat landbouw- of bosgrond erbij. Span die boel volledig af met draad en hagen en zet aan de oprit een elektrische poort. Een alarmsysteem is ook niet zo duur meer en je slaapt rustig. Nog een voordeel : in die kleine dorpen gaat een allochtoon niet zo snel wonen. Er zitten niet genoeg mede allochtonen en het is er moeilijker om van alles uit te steken. Hier houden de geburen nog mee alles in het oog. Iedereen kent iedereen.
Vlaamse steden zijn al langer een broeihaard van allochtonen van allerlei geworden. Waar criminaliteit welig woedt. Hele straten en wijken worden door hun ingepalmd waar zelfs de politie nog amper of niet meer durft te komen. De politiek kijkt de andere kant op en doet of er niets aan de hand is. Mechelen is daar het mooiste voorbeeld van.
En de instroom van allochtonen is zo groot dat zelfs grotere Vlaamse dorpen al worden overspoeld. Als je nu hoort dat zelfs in kleine dorpsscholen al opschudding ontstaat omdat er meer en meer allochtonen er met een hoofddoek verschijnen en ze in hun eigen taal zitten te praten. Wordt er iets gezegd dan staat de vader of moeder amok te maken. En de brave Vlamingen plooien en laten de allochtonen de macht over nemen.
Het ziet er somber uit voor België. Binnen bepaalde tijd zullen we slaven zijn in ons eigen land. En zullen de allochtonen het hier voor het zeggen hebben de wetten dicteren.
|
De wetten dicteren.
ik ga u een voorbeeld geven.
In Leuven op school oudercontact voor mijn jongste dochter.
Er is een lijst om te laten zien op welk uur dat je daar moet zijn.
Wij staan als volgense op de lijst.
Plots komt er een dikke negerin binnen wel 150 kg.
De ouders van de vorige op de lijst komen buiten en het is aan ons.
Madam de vette negerin wil voorsteken (staat niet eens op de lijst)
Ik zeg neem madam het is nu aan ons.
Madam (tortaal analfabeet) in uiterst gebrekkig engels ; gij zijt een racist
Ik zeg : neem mevrouw het is nu aan ons en ge staat niet eens op de lijst.
Madam : hysterisch; ge zijt een racist.
ik begon te lachen en ik zeg neen mevrouw het is nu aan ons en ge staat niet eens op de lijst.
madam nog meer hysterisch : ge zijt een racist.
ik tegen mijn vrouw: over mijn lijk dat die analfabete koe mij gaat voorsteken.
Madam schreeuwt de hele school bij elkaar : racist , racist.
De directrice komt af door het tumult.
Ik leg het geval uit en ik zeg er wel bij dat het over mijn dood lijf zal zijn dat die madam gaat voorsteken.;-)
Uiteindelijk wordt madam naar buiten geleid (hysterisch), maar gewoon omdat ik me niet liet doen hé, want anders hadden ze misschien haar nog voorrang gegeven.
Voila Leuvense praktijk. ;-)