![]() |
kARDINAAL DANEELS OP TE DEUM
Iedereen die geweld pleegt in naam van een God pleegt geweld op die God !
|
Amai, en heb je nu iets nieuw geleerd?
Zielig :roll: |
neen, ik niet, maar het was wel frapant dat deze uitspraak werd gedaan tijdens de homelie voor de Koninklijke Familie !
|
het was een duidelijk signaal naar de moslimextremisten die moorden in naam van Allah.
|
Da's goed van onze Kardinaal. Ook ons Koninklijk Huis denkt er zo over.
|
Citaat:
|
Ik vind dat daneels gelijk heeft.
|
Citaat:
Dat is nieuw voor mij. Morgen beweer je dat het niet mohammed b. maar Laurent was die TVG vermoord heeft :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
buitenbeentjes, dat zijn wij dan ook een beetje :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
_______________________ Mohammed B is een exces van de islam-cultuur zoals Marc Dutroux een exces is van onze cultuur. -- De Openbaringen van Flippend Rund, 3029 |
Citaat:
|
Citaat:
Het wordt echt tijd dat de gematigde moslimverenigingen en imams meer in de media komen. Moslims weten amper van het bestaan af van de moslimverenigingen, maar AEL kennen ze allemaal... Het is logisch dat zij ergens willen aansluiten bij een groepering waarmee ze iets gemeen hebben, laat dat dan aub zijn bij een gematigde vereniging die integratie wil bevorderen dan bij een stel extremisten. Naar aanleiding van de moord op Van Gogh hebben we een aantal van die stemmen mogen horen, maar het moet MEER zijn, en vooral LUIDER. |
Citaat:
Ah ja vandaag is het nationale dag van de profiteurs zeker hé, ... ? |
Citaat:
Ik vind het anders wel vrij geslaagd. Simpel, ja, maar het straalt de daadkracht en strijdbaarheid van de Belgische militant uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be