Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Vrolijke Koningsdag!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24282)

Patriot! 15 november 2004 13:58

Vrolijke Koningsdag!!

Aan alle vrolijke Belgen, mensen die van het leven en het Belg-zijn genieten in plaats van hun hele gefrustreerde leven te zagen en te klagen over 'diene Konink' en 'den Belgique'; VROLIJKE KONINGSDAG GEWENST!

[size=7]LEVE DE KONING!!![/size]
[size=7]LEVE ONS BELGIË!![/size]

Vlaanderen_onafhankelijk 15 november 2004 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Aan alle vrolijke Belgen, mensen die van het leven en het Belg-zijn genieten in plaats van hun hele gefrustreerde leven te zagen en te klagen over 'diene Konink' en 'den Belgique'; VROLIJKE KONINGSDAG GEWENST!

Waarschijnlijk weet zo'n 90% van de Belgen niet eens welke feestdag het vandaag is, laat staan dat ze gevierd wordt.

Trouwens, wat hebben wij, de gewone burgers die niet voor de staat werken aan deze compleet nutteloze dag die de staat alleen maar geld kost? Nada.

Patriot! 15 november 2004 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Waarschijnlijk weet zo'n 90% van de Belgen niet eens welke feestdag het vandaag is, laat staan dat ze gevierd wordt.

Trouwens, wat hebben wij, de gewone burgers die niet voor de staat werken aan deze compleet nutteloze dag die de staat alleen maar geld kost? Nada.

Zielige frustré ga ergens anders klagen en zagen! Hier is 't feest van de goeie Belgen, en daar hoort gij niet bij!

Vlaanderen_onafhankelijk 15 november 2004 14:07

Citaat:

Zielige frustré ga ergens anders klagen en zagen! Hier is 't feest van de goeie Belgen, en daar hoort gij niet bij!

Alweer de argumenten vergeten, patrioteke? Ik zou toch maar eens naar de dokter gaan, zo vergeetachtig. Kan het begin van alzheimer zijn.

Van alle leden van de grote volkspartij BlUB ben jij toch wel de zotste hé.

Geertje 15 november 2004 14:18

Aan alle vrolijke Belgen, mensen die van het leven en het Belg-zijn genieten.
EEN OLIJKE NARRENDAG GEWENST!

[size=7]LEVE DE NAR!!![/size]
[size=7]LEVE ONS BELGIË!![/size]

Piet Hein 15 november 2004 14:19

[font=Arial Black][size=6]belgië [/size][/font]

[font=Arial Black][size=6]barst[/size][/font]

Patriot! 15 november 2004 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen_onafhankelijk
Alweer de argumenten vergeten, patrioteke? Ik zou toch maar eens naar de dokter gaan, zo vergeetachtig. Kan het begin van alzheimer zijn.

Van alle leden van de grote volkspartij BlUB ben jij toch wel de zotste hé.

Sorry voor de uitval hé, maar ik kan er niet bij dat jullie de mensen die wel vieren niet in hun waarde laten en gezellig hun feest laten vieren. Jullie kunnen dat gezellig op 11 juli doen, hopelijk zijn we dan ook weer welkom.

Patriot! 15 november 2004 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
[font=Arial Black][size=6]belgië [/size][/font]

[font=Arial Black][size=6]barst[/size][/font]

[size=7]nooit[/size]

Patriot! 15 november 2004 14:44

Laat ons nu onze twisten opbergen en samen vieren.

Geertje 15 november 2004 14:45

Citaat:

Sorry voor de uitval hé, maar ik kan er niet bij dat jullie de mensen die wel vieren niet in hun waarde laten en gezellig hun feest laten vieren. Jullie kunnen dat gezellig op 11 juli doen, hopelijk zijn we dan ook weer welkom.

http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...115-135224.jpg

Op 21 juli vier ik feest voor België. Op 15 november treur ik om de schande van de monarchie.

Patriot! 15 november 2004 14:52

:(

Zeno! 15 november 2004 14:58

Allez, santé, beste Belgen! Drinkt er maar ene!*

* [size=1]nu het nog kan ;-) [/size]

Yann 15 november 2004 15:16

Ik heb hier al veel Belgische vlaggen in het straatbeeld gezien. Antwerpen wordt blijkbaar hoe langer hoe royalistischer. :)

Antoon 15 november 2004 15:20

Is het koningsdag vandaag? Wist ik niet eens.

Wanneer het in Nederland koninginnedag is, dan staat heel dat land op haar kop. Hier in Vlaanderen weten de meesten niet eens dat het koningsdag is, en behalve die paar oma's die driekleuren uit hun raam hangen gebeurt er in feite niks.

Wat veel wilt zeggen over het nut ervan.

Maar kom, laat albert een pintje drinken, op onze kosten dan, want met die honderden miljoenen per jaar heeft hij het niet makkelijk. En nog zo hard werken ook.

Patriot! 15 november 2004 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ik heb hier al veel Belgische vlaggen in het straatbeeld gezien. Antwerpen wordt blijkbaar hoe langer hoe royalistischer. :)

Goh Yann goe da ge 't zegt! Ga die van mij ook eens buiten hange se!

Geertje 15 november 2004 15:24

Citaat:

Goh Yann goe da ge 't zegt! Ga die van mij ook eens buiten hange se!

Dat is patriot en zijn vlag hangt nog niet buiten. 8O

Antoon 15 november 2004 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geertje
Dat is patriot en zijn vlag hangt nog niet buiten. 8O

Ik dacht net hetzelfde. Een extremistische belgicist waar er maar een tiental van rondlopen in gans belgique, en hij gaat nu pas zijn vlag buitenhangen. Spreekt boekdelen over het succes van zo'n koningdag. :lol:

Patriot! 15 november 2004 15:34

:) Tja nu hangt ie buiten. Veel patriotten in Leuven ;)

Weet ge, ook al zijt ge tegen de Koning, vier België dan op deze dag, want ons land kan niet genoeg gevierd worden. Ons enige wapen tegen het separatistisch geklaag, gezaag en negativistisch gezeik is onze nationale bezigheid: feestvieren ;)

Patriot! 15 november 2004 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Ik dacht net hetzelfde. Een extremistische belgicist waar er maar een tiental van rondlopen in gans belgique, en hij gaat nu pas zijn vlag buitenhangen. Spreekt boekdelen over het succes van zo'n koningdag. :lol:

Tja, als zelfs IK dat vergeet zullen nog veel meer Belgicisten dat vergeten zijn - en zijn er dus nog veel meer dan je dacht ;)

Piet Hein 15 november 2004 15:36

en trouwens wat nog morgen is het mijn verjaardag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be