![]() |
Vuilnisman betaalt meer sociale bijdrage dan profvoetballer: schande
En nog lopen ze naar Monaco ...
Welke partijen hebben het zover laten komen, en waarom? Waarom worden deze mensen niet gekapitteld zoals sommige andere "kapitalisten" (maar die dan wel voor veel jobs gezorgd hebben ...), door de gekende politiekers van de gekende roepende partijen? Wie gaat er wat aan doen? titel: Vuilnisman betaalt meer sociale bijdrage dan profvoetballer: “Een regelrechte schande” link: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf201..._BT=2158280038 Citaat:
|
Dat is inderdaad een regelrechte schande. 8O
En dat kan allemaal maar ... :roll: |
De kijkers, supporters, politici, spelers, ... zijn allemaal even schuldig in mijn ogen. Ik heb me al van jongsaf van die corrupte boel afgekeerd. Ik heb ooit voor een KMO gewerkt die zijn voetballers meer in het zwart betaalde dan zijn personeel in het wit. Ik walg van dat wereldje.
|
Een maatregel uit 1977 zorgt ervoor dat die vet betaalde pottenstampers vandaag de dag nog steeds lachwekkend weinig RSZ moeten betalen... Schandalig is zelfs nog te vriendelijk om dit te omschrijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
En gaan ze anders niet het kunstenaarsstatuut krijgen? |
Citaat:
|
Op alle lonen die in België uitbetaald worden, moeten sociale bijdragen betaald worden. Daarmee worden onder andere ziekte- en invaliditeitsuitkeringen, pensioenen en werkloosheidsuitkeringen bekostigd. Bij een gewone werknemer bedraagt die socialezekerheidsbijdrage 38,07 procent van het brutoloon: de werkgever betaalt 25 procent, de werknemer moet zelf 13,07 procent bijdragen.
Zeg Schoof, die 13,07% geldt dat ook voor ambtenaren? En die 25% door de werkgever, bij ambtenaren de overheid, geldt dat ook voor de overheid? |
Citaat:
Maar soit het was ludiek bedoeld. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb toch nog liever dat mijn geld naar Limbombe gaat dan naar Coucke.
|
70 miljoen per jaar,op 20 jaar 1 miljard 400 miljoen.Geld genoeg hier.
|
Citaat:
'k Wil daar gerust over debatteren maar dan wel in de juiste draad. |
Citaat:
|
Citaat:
Is Vettig Polleke te afhankelijk van de Vereniging? Maakt Bleitend Bartje zich onpopulair bij de vastgoedbaronnen die de stadia hopen te bouwen? Vreest Lallende Liesbeth nooit nog te worden uitgenodigd voor gratis cava op de uitreiking van de Gouden Schoen? |
Citaat:
|
Citaat:
Als morgen de regering beslist dat de grote bonzen van uitgeverijen geen belastingen meer moeten betalen moeten wij dat normaal vinden en gewoon stoppen met boeken lezen? Zoiets? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be