![]() |
Bestuurder betrapt met vals rijbewijs op naam van Homer Simpson
'Tijdens een politiecontrole in het Britse Milton Keynes schoof een bestuurder agenten vorige week een rijbewijs onder de neus op naam van Homer Simpson. Niet alleen de naam kwam uit animatieserie The Simpsons, want de foto was zelfs een afbeelding van de echte Homer. De ‘valse Homer’ bleek ook te rijden zonder verzekering, waardoor zijn wagen in beslag werd genomen. De Thames Valley Police zette een foto van het valse rijbewijs op Twitter, goed voor een lading leuke reacties. ' -bron- Tja... Moet kunnen. :lol: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik vraag me wel een beetje af wat het punt is van zo'n overduidelijk vals rijbewijs. Je hoopt dat de agent hard genoeg lacht dat je door mag rijden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien hadden ze Homer of Bart Simpson op het plaatje nog een vergiet op hun hoofd moeten aanmeten? :rofl: d'OH!
|
Citaat:
Seriously ? |
Citaat:
Nu wordt ie vooral zelf uitgelachen. |
Citaat:
|
Citaat:
Zatlappen Dieven Seriemoordenaars Pedofielen Drugsverslaafden Pillenpakkers Mafkezen Agressievelingen Halve doven Marginalen Hooligans Slechtzienden Ik ken van al dit soort mensen geen enkele die geen rijbewijs zou hebben. |
Citaat:
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be