Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Bestuurder betrapt met vals rijbewijs op naam van Homer Simpson (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242855)

kojak 18 maart 2018 22:23

Bestuurder betrapt met vals rijbewijs op naam van Homer Simpson

'Tijdens een politiecontrole in het Britse Milton Keynes schoof een bestuurder agenten vorige week een rijbewijs onder de neus op naam van Homer Simpson.

Niet alleen de naam kwam uit animatieserie The Simpsons, want de foto was zelfs een afbeelding van de echte Homer. De ‘valse Homer’ bleek ook te rijden zonder verzekering, waardoor zijn wagen in beslag werd genomen.

De Thames Valley Police zette een foto van het valse rijbewijs op Twitter, goed voor een lading leuke reacties. '

-bron-

Tja... Moet kunnen. :lol:

Universalia 19 maart 2018 14:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8669624)

'Tijdens een politiecontrole in het Britse Milton Keynes schoof een bestuurder agenten vorige week een rijbewijs onder de neus op naam van Homer Simpson.

Niet alleen de naam kwam uit animatieserie The Simpsons, want de foto was zelfs een afbeelding van de echte Homer. De ‘valse Homer’ bleek ook te rijden zonder verzekering, waardoor zijn wagen in beslag werd genomen.

De Thames Valley Police zette een foto van het valse rijbewijs op Twitter, goed voor een lading leuke reacties. '

-bron-

Ik had Bart genomen :rofl:

fred vanhove 19 maart 2018 14:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8670027)
Ik had Bart genomen :rofl:

Ik apprecieer zo'n rebellen die de zotheid van de wereld durven aantonen.

Bovenbuur 19 maart 2018 15:41

Ik vraag me wel een beetje af wat het punt is van zo'n overduidelijk vals rijbewijs. Je hoopt dat de agent hard genoeg lacht dat je door mag rijden?

fred vanhove 19 maart 2018 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8670088)
Ik vraag me wel een beetje af wat het punt is van zo'n overduidelijk vals rijbewijs. Je hoopt dat de agent hard genoeg lacht dat je door mag rijden?

Beetje lachen met de maatschappij misschien. Moet kunnen...er moesten er meer zo zijn.

Eyjafjallajökull 19 maart 2018 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 8670105)
Beetje lachen met de maatschappij misschien. Moet kunnen...er moesten er meer zo zijn.

Het feit dat em ook zonder verzekering rond reed was ook om te lachen ?

Universalia 19 maart 2018 18:22

Misschien hadden ze Homer of Bart Simpson op het plaatje nog een vergiet op hun hoofd moeten aanmeten? :rofl: d'OH!

Henri1 20 maart 2018 06:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8670109)

Imaginair persoon betrokken in imaginair ongeval ?

Seriously ?

reservespeler 20 maart 2018 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8669624)

-bron-

Het zou een goede grap geweest zijn indien hij ook een echt rijbewijs had gehad en voor de rest met alles in orde was.

Nu wordt ie vooral zelf uitgelachen.

Anna List 20 maart 2018 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8670504)
Het zou een goede grap geweest zijn indien hij ook een echt rijbewijs had gehad en voor de rest met alles in orde was.

Nu wordt ie vooral zelf uitgelachen.

hij had op zijn minst ook een verzekering moeten afsluiten op dezelfde naam.

fred vanhove 20 maart 2018 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8670109)

Het ging hier over het rijbewijs. En daarmee kan ik wel lachen. Zelfs de grootste criminele zotten hebben een rijbewijs dus verwacht niet van mij dat ik enig belang ga hechten aan het al dan niet hebben van een ''echt'' rijbewijs.

Zatlappen
Dieven
Seriemoordenaars
Pedofielen
Drugsverslaafden
Pillenpakkers
Mafkezen
Agressievelingen
Halve doven
Marginalen
Hooligans
Slechtzienden

Ik ken van al dit soort mensen geen enkele die geen rijbewijs zou hebben.

reservespeler 20 maart 2018 07:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8670506)
hij had op zijn minst ook een verzekering moeten afsluiten op dezelfde naam.

:lol: Mijn gedacht! :lol:

Universalia 20 maart 2018 10:43

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be