![]() |
Walen zonder diploma mogen geen huisdier meer houden.
Citaat:
kindermishandeling bestaat ook ... de logische vraag is dus hoe lang Walen zonder diploma nog kinderen gaan mogen houden. :cheer: PS! :cheer: |
En als ze mensen mishandelen met hun dieren ? Bvb door mensen uit hun slaap te halen om 23 uur 's avonds die om 03 uur 's morgens moeten beginnen werken ? Verliezen die dan ook hun recht om een hond te houden ? Indien zo : gelieve onmiddellijk in te voeren in Vlaanderen!
|
Onze minister Ben heeft zich al uitgelaten over dat diploma, terwijl hij zich krom lachte.
Speel je je gratis diploma, dat je kreeg op eenvoudige aanvraag, kwijt, dan zal je vriendin er wel een op haar naam gaan vragen. Het voorstel in Walenland komt nu van een cdh-ster. Dus eigenlijk van een mini-ps-ster. Alles regelen tot in het absurde. |
veel Vlamingen zijn destijds uitgeweken nr Wallonië, het zou maw deels om defecte vlaamse genen gaan als ik me niet vergis...
anyway wederom een aardig rondje walen-bashen, precies alsof er geen dieren mishandeld, verwaarloosd worden in het brave ( :roll: ) Vlaanderen, sure :roll: :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kapotte vlaamse en duitse genen. De ubergenen zitten in een gehandicapt OCMW geval in het Antwerpse.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oude boerenspreuk:
De beste mensen op aarde zijn de honden en de paarden. ;-) |
Ik heb geen dieren in huis maar dan denk ik, zou je voor die kleine springbeestjes en de bedbugs in huis ook een 'diploma' moeten voorleggen? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Impulszwangerschappen zijn gelukkig iets minder talrijk, alhoewel je sommige mensen ook zou moeten verbieden om kinderen te hebben. Maar dan komen we op zeer glad ijs. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en laat die vooral zitten, want ze zijn nodig tegen nog veel meer andere beestjes! :p |
Citaat:
maar gelukkig nog nooit zo dom geweest om mogelijke problemen niet tijdig aan te pakken. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be