![]() |
Wat ga jij hieraan doen, Theo?!?
post hier 'three billboards' gewijs maatschappelijke pijnpunten ivm migratie en asielbeleid waaraan Theo iets aan zou moeten doen.
![]() 1. twee Nederlandse vrouwen in Antwerpen groepsverkracht door 5 Afrikanen Citaat:
PS ik vond nog geen meme generetor gebaseerd op die "three billboards" ... net als je denkt dat alles al op t internet te vinden is, of keek ik (en google) erover? ... iemand die hits zoekt? ga uw gang. ;-) |
Citaat:
Is het de bevoegdheid van Theo om daar iets aan te doen? Ik dacht het niet! |
Citaat:
|
2016:
+43.000 illegalen kregen een bevel het grondgebied te verlaten +/- 8000 zijn ook daadwerkelijk vertrokken Wat ga je hier aan doen Theo? en er zijn naar schatting zo'n 250.000 illegalen aanwezig in België. |
Theo heeft het voor het zeggen. Hij alleen. Moet met niemand anders rekening houden.
Theo beschikt zelfs over vaccins waarmee hij vreemdelingen die geen illegalen zijn, toch kan inenten zodat ze niks verkeerd meer doen. Theo wordt zelfs verondersteld om het programma van het blok uit te voeren. Op zo'n wonderman, daar ga jij toch ook op stemmen ! |
Citaat:
|
Citaat:
Nu en dan een 'straffe tweet', Anna. En dan mag je vurig supporteren voor den Theo. En roepen hoe flink dat den Theo durft zeggen waar het op staat. Maar jij dacht toch niet dat er met den Theo écht iets ging veranderen, nee toch. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zoveel betekent als alle illegalen uitwijzen en repatriëren. En daar zou niks mis mee zijn. |
Citaat:
Toen Dewael minister van binnenlandse zaken was zei hij dat illegaal in het land verblijven een misdrijf is. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...oerd~ac197daa/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is in het parlement dat beslist wordt hoe de wet op de vreemdelingen, de toegang en het verblijf van die mensen, geregeld wordt. Alleen sossen en groensels zijn daar dubieus over. |
Citaat:
Trouwens duid uw beweringen eens met concrete voorbeelden, en liefst wat duidelijker dan uw eeuwige "zij zijn vuil". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be