![]() |
‘Overpoort is verschrikkelijk probleem’
‘Overpoort is verschrikkelijk probleem’
Citaat:
Citaat:
Een sfeerbeeld: ![]() |
Citaat:
die mannnen die ge daar ziet, die komen speciaal om mijn pensioen te betalen! dus mogen ze af en toe wel eens ontspannen ook, ge ziet ze daar op weg, onder het zingen van het Gaudeamus ongetwijfeld, al kan je dat niet zien op de foto natuurlijk, maar zo zijn studenten nu eenmaal. |
The Ghost nabij de Korenmarkt, de kuiperskaai...goh nostalgie. Ondertussen is't daar wel wat veranderd. :-(
|
Citaat:
|
Het hoge woord is er uit, volgens de Standaard van vandaag: ze kunnen het niet bevestigen, dus ze weten het niet.
Maar van de mobiliteitsklootzakkerij weten ze alles, vooral dat het een succes is. Foei sossen en groensel stadsbestuur. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niks aan te doen dan, jammer maar helaas. :lol: incompetente prul. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vraag me soms af of JM Dedecker geen gelijk heeft als hij zegt dat de huidige generatie een generatie is die niet meer uit de pampers raakt. Onze jonge mannen of vrouwen als je het wil kunnen niet meer vechten. Hoeveel allochtonen zouden daar lopen ivgl met Vlaamse studenten ? 1 allochtoon voor 20 studenten ? Men spreekt van een klein aantal daders ? Als die studenten nu eens solidair waren en ergens wat stokken wegstaken en wat hun vuisten leerden gebruiken ? Problemen en hop samenspannen en met honderd tegelijk dat schorremorie mores leren.....maar neen alleen het smarthphoneke dat is belangrijk. Zonder te zeveren maar ik denk dat in mijn tijd die nozems toch wat meer tegenstand hadden te verwerken gekregen. |
Citaat:
Kan je ze ongelijk geven nee toch? Dat lijkt mij eerder een taak voor de Politici van dienst die uiteindelijk eens een opruimactie moeten gaan inzetten en wat grenzen gaan sluiten. Keerzijde van de medaille leerde dat er ook best van onze studenten zijn die met enige graagte wat 'meelopertje' spelen met die andere groepen. :? |
Citaat:
|
Citaat:
wat een zever allemaal. |
Citaat:
huiliehuilie :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hahaha kheb precies weer een gevoelige plek geraakt :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be