![]() |
Welke 5 kenmerken beschrijven "de Vlaamse man" het best?
wat zijn volgens jullie de 5 kenmerken die de Vlaamse man beschrijven
i shall say: -keyboardwarrior -zagen -luiwammes in het huishouden -penisnijd -nooit content/zuur in that order :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol
|
Slim, knap, geduldig, sterk en aangenaam in de omgang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
't Is net als het beschrijven van de Vlaamse vrouw in de tegenhanger van deze draad. Er zijn er goei, er zijn er slechte, er zijn er middelmatige, er zijn er van alle soorten en dat is maar goed ook. Uiteindelijk is iemands' mening gewoonlijk het gevolg van zijn persoonlijke ervaringen. Maar die kunnen verwarrend zijn.
Iedereen heeft goede en slechte kwaliteiten. Het is onmogelijk een prototype vast te stellen, niet bij mannen en niet bij vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals hard werkend. En waar 20 vrouwen 2 kampen maken die elkaar liefst met bijtend zuur willen elimineren, denk ik dat onze mannen eerder vrienden maken. Ik hoor op een werkvloer maar uiterst zelden van mannen die elkaar niet kunnen luchten |
Ik ben een Vlaamse man, ik ga dus mezelf beschrijven:
- liever lui dan moe - tomeloze fantasie - melomaniak - zo véél mogelijk 'bon vivant' - gevoel voor humor dat zijn de 5 kenmerken die mij het best beschrijven :-P |
Citaat:
|
lol
|
Citaat:
De bedoeling is eigenlijk dat wij moeten raden welke zij toegevoegd heeft...:lol: |
Mannen..... :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=_INazIQv8xo |
Citaat:
|
5 kenmerken van de gemiddelde Vlaamse man?
-Overgewicht -Camionettenbestuurders -Voetbalidioot -bierzuiper -egoïst pur sang |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be