![]() |
Zwaar gesubsidieerde vzw zoud geen religieuze eisen mogen stellen aan sollicitanten
Ik kom op voor meer scheiding van staat en kerk.
Onderwijzenden worden volledig betaald door de belastingsbetaler. Daar zouden geen eisen gesteld mogen worden zoals vb. gedoopt zijn. De grondvod moet gewijzigd worden. Scholen geven wetenschappelijk verantwoord onderwijs. Opvoeding en soortgelijke zijn vooral een zaak van de ouders. Godsdienst hoort daarbij. En liegen dat die kaloten doen! Ze durven dan nog zeggen dat het nie waar is, dat ge gedoopt moet zijn. Maar de realiteit ... titel: Kleuterjuf Sofie (19) is niet gelovig, maar laat zich toch dopen om makkelijker aan job te geraken https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180321_03422722 Citaat:
|
Je tot moslim bekeren kan vermoedelijk ook je zaak een stapje vooruit helpen ...
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er kan enkel sprake zijn van een echte "scheiding van kerk en staat", als geestelijken niet meer door de overheid worden betaald.
|
Wanneer krijg ik nu eens subsidie?
|
Citaat:
|
Citaat:
Of zoals het bekende spreekwoord zegt: het is parels voor de zwijnen (domkoppen). Mattheus 7:6 |
Citaat:
|
Citaat:
Je zal zien dat ze het op een goede dag toch gaan waarderen. De mensheid is al 2000 jaar met het christendom geïndoctrineerd, dat krijg je er niet zo maar uit. |
Citaat:
Toen ik 19 was , had ik al mijn mening daarover , en ik week er niet van af !! |
Citaat:
|
Citaat:
Conclusie: slim meiske. Als ze nu ook nog stevige kwaliteit boven de navel heeft pronken is ze mijn keuze! |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, heel geloofwaardig als je dat open en bloot in de gazet laat zetten. Zeker in een sector waar er volk te weinig is. Heel geloofwaardig. Hoe oud ben je als je als kleuterjuf afstudeert? 19??? Yes, heel geloofwaardig allemaal. |
Citaat:
- de staat betaalt het "wetenschappelijk" onderwijs - de religieuze opleidingen allerhande worden georganiseerd door wie het wil, maar er komt een ijzeren gordijn met de overheid. Dat onderwijs of die opleiding komt niet in gebouwen of in andere soorten van contacten met het wetenschappelijk onderwijs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be