![]() |
Ik ben fan van Holslag
Professor Holslag : we moeten stoppen met pamperen en we durven nauwelijks nog onze waarden verdedigen. daar moet een einde aan komen.
We moeten durven zeggen waar het op staat. Hoe lang gaat het duren vooraleer hij niet meer op de VRT mag komen? :-D |
Het erge is, dat hij hiermee niets nieuws verkondigt. Dankzij meer dan dertig jaar links tot extreem-links knuffelbeleid, en de nog steeds links tot extreem-linkse media, is hij de zoveelste roepende in de woestijn.
En het moge wel waar zijn dat er ondertussen nogal veel roependen in de woestijn zijn, maar als er niet gemeenschappelijk geroepen kan worden, haalt dat niet veel uit... |
Holslag is een zeer verstandig man, men doet er goed aan om naar hem te luisteren. Ik vrees dat het gepamper en het niet verdedigen van onze waarden nog een hele tijd zal doorgaan, vermoedelijk tot het onherroepelijk te laat is.
|
Waarom staat die gast niet op een lijst ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is zoals Geert van Istendael ooit zei, integratie is onvoldoende, het moet assimilatie zijn , weg met de oude cultuur en een volledige overgave aan de nieuwe cultuur, als je dat niet kan , moet je hier wegblijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Concreet dus... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt al genoeg geblaat in deze wereld zonder dat ze mij daar ook nog voor nodig hebben... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Holskag komt veel maar veel te laat. Wat is zijn verdienste? |
Citaat:
|
Wie?
|
Citaat:
|
Citaat:
In dat wereldje wemelt het van de wereldvreemde, poco linkse kwibussen en dolle mina's. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be