Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Huilen op commando (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242949)

Thuleander 26 maart 2018 10:17

Huilen op commando

Het vergt soms enige moeite.
Zelfs bij volleerde crisis-acteurs.

Lof der Zotheid 26 maart 2018 10:52

Wat een gedrocht.

Bovenbuur 26 maart 2018 11:47

"crisis-acteur"

Ah, jij bent er zo eentje die ouders die een kind verloren zijn stalkt omdat jij vind dat het nep moet wezen. Dat vind ik zelfs voor wat ik van jou gelezen heb toch wel een beetje laag.

Maar ga gerust precies op een slecht moment geschoten foto's lopen delen hoor. Mensen doen nou eenmaal super hun best om er goed uit te zien als ze net uit een shooting gekomen zijn, dus als dat niet lukt lekker shamen. Doe er ook maar wat foto's bij van van die compleet verschillende mensen die totally dezelfde acteur zijn, kijk maar naar hun haarkleur.

TV-verslaafde 26 maart 2018 12:11

Die werd gefistfuckt.... je moet er wat voor over hebben voor die traantjes.

Anna List 26 maart 2018 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 8675601)
"crisis-acteur"

Ah, jij bent er zo eentje die ouders die een kind verloren zijn stalkt omdat jij vind dat het nep moet wezen. Dat vind ik zelfs voor wat ik van jou gelezen heb toch wel een beetje laag.

Maar ga gerust precies op een slecht moment geschoten foto's lopen delen hoor. Mensen doen nou eenmaal super hun best om er goed uit te zien als ze net uit een shooting gekomen zijn, dus als dat niet lukt lekker shamen. Doe er ook maar wat foto's bij van van die compleet verschillende mensen die totally dezelfde acteur zijn, kijk maar naar hun haarkleur.

erg warrig ... of heb je t over de overleden Hawkins die niet de originele Hawkins zou zijn? :p

Het Verzet 26 maart 2018 14:30

Is dat dan een beetje zoals de rechtse verontwaardiging als er zich ergens een moslim
opblaast?

DewareJakob 26 maart 2018 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8675704)
Is dat dan een beetje zoals de rechtse verontwaardiging als er zich ergens een moslim
opblaast?

Linkse verontwaardiging is in zo'n geval inderdaad onbestaande. :roll:

TV-verslaafde 26 maart 2018 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8675704)
opblaast?

Hehe. Is dat dan zoals jouw cynisme? Ik kan er ook mee lachen met al die miserie maar er zijn altijd mensen die een crisis naar hun hand zetten, die soort is net iets gewetenlozer dan de cynici. Je weet wel die soort die de Joden verraadde en zeiden in welke kelder de Joden zaten voor het platte geld.

Zoiets als links, "pas op, dat is een Nazi die iets slecht zei over de moslims."

Maar t zijn maar studenten dus er gaat niets veranderen...

Kallikles 26 maart 2018 15:10

Citaat:

"crisis-acteur"

²

morte-vivante 26 maart 2018 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8675614)
Die werd gefistfuckt.... je moet er wat voor over hebben voor die traantjes.

proficiat, wat een stoere internetheld. Is dat ter compensatie van iets dat veel te klein uitvalt?

Kallikles 26 maart 2018 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8675747)
proficiat, wat een stoere internetheld. Is dat ter compensatie van iets dat veel te klein uitvalt?

Touché! :-D

Pericles 26 maart 2018 15:50

Citaat:

"crisis-acteur"

Je mag ook niet al te naief zijn. Dat meisje heeft duidelijk een zeker oratorisch talent en is al lang gerecupereerd door de democraten. Spontaan was het alleen maar de tijd voor de recuperatie , nu is er al lang een zekere coutching.
Vandaag de dag is er nog maar weinig wat het lijkt te zijn.

TV-verslaafde 26 maart 2018 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante (Bericht 8675747)

Oeps, ik ben betrapt.

Maar terug on topic, al die.protestbewegingen in de VS zijn toch compleet nutteloos. Dit is wsl zo'n rechtenstundente die zich wil profileren en wil worden binnengehaald door een groot bedrijf.

Zelfde met al die multikul lovers. Protest# Yeah kewl.

Een revolutie is bloederig om t etablissement omver te gooien of er wordt geen rekening mee gehouden.

Het best is dan maar stemmen voor de minst grote gek in dit geval Trump tegenover Hillary...

Zeus 26 maart 2018 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 8675772)
Oeps, ik ben betrapt.

Maar terug on topic, al die.protestbewegingen in de VS zijn toch compleet nutteloos. Dit is wsl zo'n rechtenstundente die zich wil profileren en wil worden binnengehaald door een groot bedrijf.

Zelfde met al die multikul lovers. Protest# Yeah kewl.

Het is een scholiere van Parkland High School die een maand geleden vrienden en schoolgenoten heeft verloren aan blind geweld.

Dat meisje, dat met haar roep om regulering zowat half politiek Amerika trotseert, verdient niets dan bewondering.

Universalia 26 maart 2018 19:30

Huilen op commando is anders iets wat véél vrouwen gegeven is. :-D

Als ze er maar met gedaan krijgen wat ze willen.

Migranten/vluchtelingen en andere zetten zelfs hun kinderen in om het op bepaalde momenten op een wenen te zetten en dramatische verhalen te komen vertellen.

Ik dacht eerst dat ze haar 'beeltenis' afgezien had van Sinaed O' Conner

Diego Raga 26 maart 2018 19:36

Huilen op commando

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8675910)
Huilen op commando is anders iets wat véél vrouwen gegeven is. :-D

Sommige mannen (nou ja) kunnen dat nochtans ook mooi:

Nasrdin Dchar acteert Deugtranen

http://www.dumpert.nl/mediabase/6892...eugtranen.html

No Apologies 26 maart 2018 19:47

Citaat:

"crisis-acteur"

Maar ga gerust precies op een slecht moment geschoten foto's lopen delen hoor.

Je hebt volkomen gelijk. Net wat ik ook altijd denk telkens ik een foto in de geschreven pers zie van rechtse politici. Die lachen blijkbaar nooit, want staan altijd nors afgebeeld. Zal ook wel geen toeval zijn.
Maar voor alle duidelijkheid, dit meisje en de actie waar zij voor staat heeft mijn volle sympathie.

Thuleander 26 maart 2018 20:09

Citaat:

Dat vind ik zelfs voor wat ik van jou gelezen heb toch wel een beetje laag.

Weet je wat laag is?
Kinderen voor je politieke kar spannen zodat je je tegenstanders als 'kinderhaters' kan wegzetten.

dalibor 26 maart 2018 20:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8675950)
Weet je wat laag is?
Kinderen voor je politieke kar spannen zodat je je tegenstanders als 'kinderhaters' kan wegzetten.

Als er geen 17 school shootings zouden zijn geweest in 3 maanden in de VS zou dat best meevallen met die betogende jongeren. Wat een belachelijke omkering van oorzaak en gevolg.

TV-verslaafde 26 maart 2018 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeus (Bericht 8675800)
Het is een scholiere van Parkland High School die een maand geleden vrienden en schoolgenoten heeft verloren aan blind geweld.

Dat meisje, dat met haar roep om regulering zowat half politiek Amerika trotseert, verdient niets dan bewondering.

Mja. En wat gaat ze veranderen? We moeten doen aan geweldloos verzet. Haar goed recht.

Maar je hebt ook die types die zichzelf laten kapotschieten voor dat recht. Het is dan terug gewelddadig verzet. Je ziet meestal die gezichten op die geweldloze marsen met een kop vol haat.

Of het is uit pure onmacht om een statement te maken naar de politiek zoals die kerel die zich liet ophangen in het Nederlandse parlement onlangs. Het was dan wel mislukt...

Mij lijkt het allemaal wel nobel enzo om tegen de wapenlobby in te gaan maar in de VS staat dat in de grondwet, vrije wapendracht.

Maar het is de manier waarop moet dat allemaal zo schooierig en bleitend.

De regering weet ook wel dat ze zulke mensen niet kunnen afknallen en dat als ze ingaan op hun eisen als echte democraten overkomen. Het is slimmer om ze de illusie van een platform te geven.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be