Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Verdere uitverkoop van ons land? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=242973)

andev 27 maart 2018 11:24

Verdere uitverkoop van ons land?

Citaat:

Een grote meerderheid van de niet-Belgen maakte bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2012 geen gebruik van zijn stemrecht. Met de ‘Ik stem ook’-campagne willen De Wakkere Burger vzw, het Minderhedenforum en Orbit die mensen aanzetten om op 14 oktober 2018 hun stem wel uit te brengen.
uit DSonline
Hoe hardnekkig zijn sommigen toch om ons land eerst te laten vollopen met lieden waarvan velen hier gewoon niet thuishoren en nooit zullen thuishoren, ze moeten ook nog onze stembureau's ermee vullen straks?
Ook dat spelletje met het begrip "Belg" zijn moet eens aangepakt worden! Zoals het er nu aan toe ging werd dat gewoon naar hun kop gegooid! "Ze zijn hier geboren" heeft voor sommigen geen enkele invloed op wat ze wel degelijk zijn! Daar zullen ook rabiate moslims die onze maatschappij naar de bliksem willen helpen tussen zitten! En men maakt het hen dan nog wat gemakkelijker door ze te laten doorgaan voor "Belgen"!
Veel vreemdelingen van alle slag laten meestemmen in onze kieshokjes zou op korte termijn heel wat schade kunnen toebrengen aan onze democratie, of wat er nog van rest!

Jay-P. 27 maart 2018 11:33

Erg inderdaad, volmondig mee eens.
Langs de andere kant hebben jullie leiders blijkbaar een ietwat verschillende agenda.
Uiteindelijk hebben jullie vandaag al de leiders die je verdient en gekozen hebt.
OFNI?

Vlad 27 maart 2018 12:34

Nu dacht ik dat het ging gaan over hoeveel percent van ons land, onze grond, al in handen is momenteel van mensen met migratieverleden die niet wensen deel uit te maken van onze samenleving en die dus een vijfde kolonne vormen. Zoals bvb de Turken die de Islam en Erdogan blijven aanhangen. Hoeveel % van onze grond is al opgekocht door die vijfde colonnes ? Het is de joodse manier van een land veroveren. Geweldloze kolonisatie.

Jay-P. 27 maart 2018 12:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8676481)
Nu dacht ik dat het ging gaan over hoeveel percent van ons land, onze grond, al in handen is momenteel van mensen met migratieverleden die niet wensen deel uit te maken van onze samenleving en die dus een vijfde kolonne vormen. Zoals bvb de Turken die de Islam en Erdogan blijven aanhangen. Hoeveel % van onze grond is al opgekocht door die vijfde colonnes ? Het is de joodse manier van een land veroveren. Geweldloze kolonisatie.

Israelische. Maak toch niet altijd dezelfde groteske fout!

Bad Attila 27 maart 2018 12:39

Als ik mij goed herinner is in Voeren een nieuwe burgemeester verkozen nadat vreemdelingen kiesrecht kregen op gemeenteraadsverkiezingen.

Inderdaad een echte schande!

Pericles 27 maart 2018 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8676494)
Als ik mij goed herinner is in Voeren een nieuwe burgemeester verkozen nadat vreemdelingen kiesrecht kregen op gemeenteraadsverkiezingen.

Een accident de parcours dat links niet had voorzien. :-D

Anna List 27 maart 2018 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8676494)

daar is t begin van de aftakeling van de PS ingezet.

Xenophon 27 maart 2018 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8676388)
Langs de andere kant hebben jullie leiders blijkbaar een ietwat verschillende agenda.
Uiteindelijk hebben jullie vandaag al de leiders die je verdient en gekozen hebt.
OFNI?

Dat klopt.

We hebben crapuleuze leiders, omdat we zelf crapuul zijn.

Libro 27 maart 2018 13:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8676481)

Eerder systeem Hitler: in de te bezetten landen tanks in schuren verstoppen en die tevoorschijn halen als de oorlog uitbreekt.

Libro 27 maart 2018 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8676613)
Dat klopt.

We hebben crapuleuze leiders, omdat we zelf crapuul zijn.

Crapuul? Neen, eerder te lui om eens twee seconden na te denken.

Sukkelaar 27 maart 2018 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 8676388)
OFNI?

Dat is inderdaad juist maar vraagt wel tijd om te veranderen. :-(

Xenophon 27 maart 2018 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8676629)

Oh, ja, dan dienen we 'crapuul' te vervangen door debiel.

Sukkelaar 27 maart 2018 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8676629)

Kunnen zij wel denken?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be