![]() |
Bleiter Laurent wil zijn geld terug
Een brief om zijn beklag te doen en om in te spelen op de emoties van de politici.
Prins Laurent schrijft ongezien emotionele brief: “Mijn hele leven al gedwarsboomd door familie en politiek”. https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tiek~a65cfa55/ |
De politiek (vooral de NVA) wil goedkoop scoren bij het publiek door Laurent hard aan te pakken.
Dan kunnen ze zeggen: 'kijk, wij hebben de dotaties van die geldverslindende monarchie verminderd.' Zonder dat het establishment daar enige schade door lijdt. Laurent wordt geofferd omdat hij expendable is. Hij bekleedt geen sleutelfunctie binnen het establishment. |
Citaat:
Zodoende krijgen die mensen,evenals de Vlamingen, ook hun vrijheid terug :-) |
Als toekomstig president mag hij wel wat verdienen.
|
erg
heel erg |
Citaat:
|
Citaat:
Norbert de strandkruier |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Prinske zijn is een zwaar beroep,al geldt zijn dotatie levenslang... Als ik hem was zou ik mijn dotatie weigeren en mijn titel afstaan om een statement te maken.... En dan kan het prinske zoals iedere gewone burger ervaren hoe zwaar de belastingen op arbeid wel zijn,en hoe weinig hij dan nog gaat terugkrijgen als hij zijn eerste échte pensioen zal gaan trekken... Wat een brief zal zijn advocaat dan gaan schrijven om het emotionele prinselijke beklag openbaar te maken...:rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Kan hij dat niet of wil hij dat niet, geen probleem, maar dan mogen ze wat mij betreft 100% van zijn subsidies intrekken. Dan zal hij niet meer 'gedwarsboomd' zijn. Kan hij volledig zijn zin doen, op andermans kosten wel te verstaan. |
Ik geef Laurent gelijk. Dit is de schuld van Boudewijn, Albert II en nu Filip.
We kunnen onze prinsen beter laten werken zoals in Nederland. En een eigen leven uitbouwen. Maar voor hem is het laat, dus moet hij nu schooien voor die dotatie. Wat een hondenleven. Ik zou niet willen wisselen. De oplossing is simpel: hou zijn dotatie af, van de dotatie die zijn pa en ma krijgen.... |
Citaat:
Citaat:
Die moet bij wijze van spreken toelating vragen om naar de wc te mogen. Dat is ook zo'n beetje zijn kritiek als ik het goed begrepen heb. |
En schaf de dotatie aub af voor iedereen behalve Koning en Kroonprins, van zodra de kinders van Albert II hun erfenis krijgen.
|
Zo lang duurt dat niet meer....
|
Citaat:
Ik hoop voor hem dat Albert en Paola snel omliggen, dan is hij zo rijk dat hij die dotatie niet meer nodig heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be