![]() |
Ethisch hacker raadt je naam.
Citaat:
|
Nog niet eens in de buurt.
|
hij dacht dat ik Donald Trump was :lol:
Gene zever! |
Lindsey Vonn ... Er boenk op!! :oops:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En de Ethische Hackers dat zijn de brave dan nog die lekken/fouten opsporen in software/andere en er geen misbruik van maken ... er zijn er ook andere. :roll: |
Dergelijke grappen maken dat goedgelovige maar licht paranoïde mensen nog achterdochtiger en meer paranoïde worden.
Maar ja, zelfs de meerderheid van de forummers beseffen niet dat het gegeven van de naam helemaal niet uit die antwoorden komen, maar wel uit het scannen van je cookies. Vb mijn gmail-adres is zeer letterlijk zo: [email protected] . Dan moet je verstand al zo donker zijn als een zwart gat in het heelal, om mijn familienaam en mijn voornaam niet te kunnen raden. |
Geen fluit waard.
Ik ben volgens die kwiet Homans. |
Citaat:
Citaat:
|
Het ontdekte mijn schermnaam van Youtube. Da's het laatste social medium dat ik gebruikt heb. Ik durf wedden dat, had ik Twitter of Facebook gebruikt, het mijn echte naam gevonden had. Op moment dat ik de test deed, begon mijn CPU op volle kracht te draaien. Da's het voordeel van met een oldtimer netbook te surfen: als de koeler op volle kracht begint te draaien terwijl je nauwelijks applicaties hebt openstaan, dan weet je meteen dat er meer aan de hand is.
|
Citaat:
Wat wil dat dan zeggen volgens jou ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn PC heeft ook serieus gerommeld, maar toen ik nadien naar mijn bankrekening ben gaan kijken bleek het wel te kloppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope, en dat voor Oilsjteneers onder elkaar. Brolsite.
|
Francois Robert. Bijna.
En ook: do you live near Beerse? Op wereldschaal gezien wel, maar te voet is de afstand toch aanzienlijk. |
Luuk Vander Ven
Aad van de Velde Laurens van Doorn nope nope nope volgens mij heb ik naar bitcoins gedelft op die site ... :evil: |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be