Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Termont en Co gaven Optima en Piqueur miljoenen cadeau (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243060)

Hypochonder 3 april 2018 06:18

Termont en Co gaven Optima en Piqueur miljoenen cadeau

We zijn zoveel jaar verder na het Optima schandaal en toch blijft er rottigheid boven komen. Blijkt nu dat zelfverklaarde volkse sos Termont samen met de mosgroene jongens en meisjes van het Gentse stadsbestuur miljoenen cadeau hebben gedaan aan Piqueur en het nu failliete Optima. Er werden door Sp.a/Groen zonder blikken of blozen aanpassingen gedaan zodat oplichter Piqueur veel hoger kon bouwen dan eigenlijk was toegestaan:

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tima~ac064cd1/

Citaat:

Dat gebeurde in de periode waarin hij burgemeester Termont en schepenen op zijn privéjet uitnodigde.
Termont is me toch een volkse sos he? Gaan de ogen van de linkse aanhang in Gent nu eindelijk open gaan of gaan ze toch weer zoals vanouds op de linkse oplichters stemmen?

Vlad 3 april 2018 06:33

Precies een late aprilgrap want het lijkt als twee druppels water op de Antwerpse zaken.
Nu ja, we weten allemaal hoe het gesteld is met onze ruimtelijke ordening en hoe dat gekomen is. De halve bevolking woont waar ze nooit hadden mogen wonen na aan de mouw te trekken van onze politici. FTW.

The Paulus Experience 3 april 2018 08:30

Aandacht afleiden van de van Thillo tower?

De schoofzak 3 april 2018 08:52

Knack laat weten dat Termont ne keer geneukt heeft met een nicht van een nva-gemeenteraadslid, en dat ie haar daarbij beledigd heeft door te roepen "zuig, gij vuil nva-wijf".

Daarom heeft de nva Gent een plan opgemaakt om Termont politiek uit te rangeren.

Jakko 3 april 2018 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8681551)
Knack laat weten dat Termont ne keer geneukt heeft met een nicht van een nva-gemeenteraadslid, en dat ie haar daarbij beledigd heeft door te roepen "zuig, gij vuil nva-wijf".

Daarom heeft de nva Gent een plan opgemaakt om Termont politiek uit te rangeren.

Ze zijn bij de N-VA blijkbaar nog niet op de hoogte dat Termont stopt met de actieve politiek?

The Paulus Experience 3 april 2018 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jakko (Bericht 8681557)
Ze zijn bij de N-VA blijkbaar nog niet op de hoogte dat Termont stopt met de actieve politiek?

Bang voor Siegfried

Hypochonder 3 april 2018 09:24

Citaat:

Hij blijft lijstduwer in Gent want anders zou het aantal stemmen dramatisch terugvallen. Alhoewel, met dit en misschien nog andere rottigheid die naar boven komt...

Pandareus 3 april 2018 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8681529)
Aandacht afleiden van de van Thillo tower?

Antwerps stadsbestuur dat een a la carte bouwvergunning gaf = goed.
Gents stadsbestuur dat blijkbaar hetzelfde heeft gedaan = slecht.

Antwerpse kabinetsmedewerker die voor de projectontwikkelaar gaat werken = goed.
Gentse kabinetsmedewerker die voor de projectontwikkelaar gaat werken = slecht.

Anna List 3 april 2018 09:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8681583)
Antwerps stadsbestuur dat een ?* la carte bouwvergunning gaf = goed.

Antwerpse kabinetsmedewerker die voor de projectontwikkelaar gaat werken = goed.

boemerang sossen die appartementen aan een vriendenprijsje krijgen van projectontwikkelaars = slecht

die vergat je nog.

DewareJakob 3 april 2018 09:38

Citaat:

Een goeie :rofl:

The Paulus Experience 3 april 2018 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8681583)
Antwerps stadsbestuur dat een ?* la carte bouwvergunning gaf = goed.

De snelheid waarmee N-VA zich vestigt als traditionele partij is onrustwekkend.
Dit is nog maar een begin, kan je stellen.

Worden zij de Vlaamse ps?

Pandareus 3 april 2018 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8681587)
boemerang sossen die appartementen aan een vriendenprijsje krijgen van projectontwikkelaars = slecht

die vergat je nog.

Gebeurde dat dan ?

dalibor 3 april 2018 10:01

Van mij mogen ze de hele affaire Optima - Ogeo Fund uitspitten. Maar dan niet selectief maar over alle gemeenten en partijen heen.

Dadeemelee 3 april 2018 10:04

Weer een afleidingsmaneuver van NVA vriendje Van Thillo. :lol:

Anna List 3 april 2018 10:14

Citaat:

ik heb uit goeie bron vernomen dat een anonieme N-VA topper bevestigde dat in N-VA kringen circuleerde dat Termont kapot moet.

Pandareus 3 april 2018 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 8681617)
Van mij mogen ze de hele affaire Optima - Ogeo Fund uitspitten. Maar dan niet selectief maar over alle gemeenten en partijen heen.

Zeer juist. Zowel in antwerpen als in gent is het blijkbaar hetzelfde mechanisme. Enkel de politici die hoogbouw goedkeurden verschillen.

Dadeemelee 3 april 2018 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8681641)
ik heb uit goeie bron vernomen dat een anonieme N-VA topper bevestigde dat in N-VA kringen circuleerde dat Termont kapot moet.

Oei, hij had een affaire met Sleurs 8O

Pandareus 3 april 2018 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8681648)
Oei, hij had een affaire met Sleurs 8O

8O ik ga morgen de Knack kopen !

werkman 3 april 2018 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8681653)
8O ik ga morgen de Knack kopen !

Doen Kneus! Misschien ga je dan slimmer worden! :lol:
Jaja vent; ik weet het. Ik ben nogal een trage! Maar dat is ook weeral iets dat ik al wist hoor. Even nadenken vraagt tijd en dan kom je wel eens te laat.
Heel het forum staat weer vol met niet onderbouwde one-liners en scheldpartijen over en weer. Ik kan dat ook he vent. Ik had hier mij kunnen beperken tot de eerste zin van mijn reactie. Maar.....ik wil er altijd bij zeggen waarom ik reageer. Wie met stront gooit kan stront terugkrijgen. Alhoewel....stront?
Veel meer als geitenkeutels merk ik hier niet. :lol:

De schoofzak 3 april 2018 11:04

Citaat:

Soske sjot is soske sjot.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be