![]() |
Termont en Co gaven Optima en Piqueur miljoenen cadeau
We zijn zoveel jaar verder na het Optima schandaal en toch blijft er rottigheid boven komen. Blijkt nu dat zelfverklaarde volkse sos Termont samen met de mosgroene jongens en meisjes van het Gentse stadsbestuur miljoenen cadeau hebben gedaan aan Piqueur en het nu failliete Optima. Er werden door Sp.a/Groen zonder blikken of blozen aanpassingen gedaan zodat oplichter Piqueur veel hoger kon bouwen dan eigenlijk was toegestaan:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...tima~ac064cd1/ Citaat:
|
Precies een late aprilgrap want het lijkt als twee druppels water op de Antwerpse zaken.
Nu ja, we weten allemaal hoe het gesteld is met onze ruimtelijke ordening en hoe dat gekomen is. De halve bevolking woont waar ze nooit hadden mogen wonen na aan de mouw te trekken van onze politici. FTW. |
Aandacht afleiden van de van Thillo tower?
|
Knack laat weten dat Termont ne keer geneukt heeft met een nicht van een nva-gemeenteraadslid, en dat ie haar daarbij beledigd heeft door te roepen "zuig, gij vuil nva-wijf".
Daarom heeft de nva Gent een plan opgemaakt om Termont politiek uit te rangeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gents stadsbestuur dat blijkbaar hetzelfde heeft gedaan = slecht. Antwerpse kabinetsmedewerker die voor de projectontwikkelaar gaat werken = goed. Gentse kabinetsmedewerker die voor de projectontwikkelaar gaat werken = slecht. |
Citaat:
die vergat je nog. |
Citaat:
|
Citaat:
De snelheid waarmee N-VA zich vestigt als traditionele partij is onrustwekkend. Dit is nog maar een begin, kan je stellen. Worden zij de Vlaamse ps? |
Citaat:
|
Van mij mogen ze de hele affaire Optima - Ogeo Fund uitspitten. Maar dan niet selectief maar over alle gemeenten en partijen heen.
|
Weer een afleidingsmaneuver van NVA vriendje Van Thillo. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doen Kneus! Misschien ga je dan slimmer worden! :lol: Jaja vent; ik weet het. Ik ben nogal een trage! Maar dat is ook weeral iets dat ik al wist hoor. Even nadenken vraagt tijd en dan kom je wel eens te laat. Heel het forum staat weer vol met niet onderbouwde one-liners en scheldpartijen over en weer. Ik kan dat ook he vent. Ik had hier mij kunnen beperken tot de eerste zin van mijn reactie. Maar.....ik wil er altijd bij zeggen waarom ik reageer. Wie met stront gooit kan stront terugkrijgen. Alhoewel....stront? Veel meer als geitenkeutels merk ik hier niet. :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be