![]() |
Uw burgemeester krijgt meer macht
Uw burgemeester krijgt meer macht
Citaat:
|
Citaat:
|
rechtstreeks gevolg vh feit dat burgers én bestuurders/politici te tam zijn om begrotingen te lezen en het belang ervan in te schatten.
|
Al wie ooit een gemeenteraad heeft bijgewoond, vraagt zich toch af hoeveel macht een gemeenteraadslid feitelijk heeft? Kán die macht nog verder beperkt worden?
Maar de nieuwe regel maakt het misschien wel makkelijker om allerhande cadeautjes aan immo- en andere vriendjes te verstoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe komt een burgemeester van een boerengat als Aalst zo veel op tv? Volgens mij gaat hij zich spontaan aanbieden als er een burgemeester dient geïnterviewd te worden. |
Citaat:
de zitting over de begroting is meestal één met de minste vragen... :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Alsof we zijn dikke kop op tv willen. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Daarbij komt op de koop toe dan nog, dat die 'despoten' er in de meeste van de gevallen nog een ernstige vorm van megalomanie gratis bijgekregen hebben. :? Er zullen er zoals u al schreef zijn, die zich al aan het opmaken zijn voor hun TV show en om in de TV show wat meer tekst en uitleg over te geven over de 'machtspositie' van een burgervader/moeder. (lees: het laken iets meer naar zich toe te kunnen trekken?) Dat kan zoals ik al schreef best nog leuk worden. :cheer: p.s. Nieuwe serie op TV: Ik wil burgemeester worden! |
Citaat:
|
nog meer gesjoemel mogelijk door stadsbesturen
|
Citaat:
Daar sta je nu met je klein pietje hé |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ziet er dan goed uit voor onze kinderen .......
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-bus~a57dec7d/ De volgende zet is loketten voor alochtonen zonder wachttijden en faciliteieten en loketten andere voor de rest met nadruk op de "rest" Dank u politiek België van BDW tot alle anderen behalve het VB die dit mogelijk gemaakt hebben, onze kinderen zullen ons dankbaar zijn. |
Citaat:
Pijnlijk detail is dat de bewuste zin de laatste tijden pure realiteit is geworden en dat onze kinderen- en kleinkinderen een donkere toekomst tegemoet op zich af zullen zien komen als Politici hier uiteindelijk eens geen paal- en perk aan gaan stellen. :? Ik herhaal enkele 'wijze' woorden die ooit de hemelsluizen sierden: Trop c'est trop!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be