| Universalia |
6 april 2018 14:24 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
(Bericht 8683956)
had er nog nooit v gehoord, en ik gebruik dat sowieso niet, al zeker niet als het op initiatief vd 'overheid' is... lol
anyway er is hier lately een stel moslims boven mij komen wonen, reeds een jaartje feitelijk... de man loopt rond met zo'n wit kleed en de vrouw heb ik zelfs nooit gezien, wel gehoord (soms midden in de nacht wanneer ze boumboum ah doen zijn - ook al is het nooit luidruchtig -> enkel heel dunne muren, lol)
|
Die sluit zijn vrouw op en slaagt ze 'boumboum' dan ook nog of las ik dat verkeerd?
On topic dan maar.
Misschien, hééééél misschien zijn er moslims die het ook anders zien.
Misschien, al even héééél misschien zijn er die bepaalde zaken niet tot vervelens toe aan anderen willen opdringen en de regels die in ons land de EU van toepassing zijn zonder slag of stoot weten na te leven.
Dan kan je er niet echt een probleem met hebben. (Wat die mensen thuis doen daar hebben wij dan weer geen zaken mee)
Maar met diegenen die de boel op stelten komen zetten daar kan je maar één ding met doen en dat is: RAUS!
En daar moeten ze dan niet kwaad op ons voor zijn want dat is dan zelf gezocht. :|
p.s.
Laat ik even naar een ander draadje verwijzen: België moet een 100 procent islamitische staat worden
Ik denk niet dat er véél van de autochtonen daar gaan met kunnen lachen.
Zo zie je maar wat hun uiteindelijke plan is. :roll:
|