Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   België moet een 100 procent islamitische staat worden (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243093)

Pericles 6 april 2018 06:55

België moet een 100 procent islamitische staat worden

https://www.gva.be/cnt/dmf20180405_0...part-op-de-bus

Toch als deze kerels het voor het zeggen krijgen.

Skobelev 6 april 2018 07:16

zal ik het hier ook eens posten?

Laat ons liever voorstellen om islamieten en niet-islamieten op aparte bussen te zetten. En met uitbreiding treinen, zwembaden, restaurants, stranden,....openbare ruimte in het algemeen.

Pericles 6 april 2018 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8683680)

Laat ons liever voorstellen om islamieten en niet-islamieten op aparte bussen te zetten. En met uitbreiding treinen, zwembaden, restaurants, stranden,....openbare ruimte in het algemeen.

En gun ze een gescheiden sociale zekerheid. 8-)

Skobelev 6 april 2018 07:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8683682)
En gun ze een gescheiden sociale zekerheid. 8-)

En gescheiden hospitalen, klinieken, bakkers beenhouwers, winkels ....gescheiden van alles wat maar mogelijk is.

Pericles 6 april 2018 07:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8683688)
En gescheiden hospitalen, klinieken, bakkers beenhouwers, winkels ....gescheiden van alles wat maar mogelijk is.

Ze willen de sharia. Dus moet er ook een plaats zijn waar ze hun volk kunnen stenigen. De steengroeve van Quenast? :-D

Universalia 6 april 2018 07:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8683680)

Dat zou tegenstand kunnen krijgen.

Zou deportatie (<-niet de strafkampen) van islamieten geen betere oplossing zijn?

Op basis van overtredingen van de immigratiewetten, met een politiek karakter of verstoringen van de openbare orde dan wel?

Ik heb er géén idee meer van hoe dit alles uiteindelijk zal aflopen maar een goed oog heb ik er zeker niet in.

Onze kinderen en kleinkinderen zullen de Politici die het zover hebben laten komen dankbaar (<- door Sarcasmus) zijn. 8O

Vette Pois(s)on 6 april 2018 08:14

weer een uitwasje van de sossenkanker

Johan217 6 april 2018 08:34

Petje af wel, die gasten zeggen tenminste waar ze naar streven. Niet zoals die kakkers van be.one.

DewareJakob 6 april 2018 08:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8683697)
weer een uitwasje van de sossenkanker

2

Skobelev 6 april 2018 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8683690)
Ze willen de sharia. Dus moet er ook een plaats zijn waar ze hun volk kunnen stenigen. De steengroeve van Quenast? :-D

Doe gerust wat extra steengroeven terug open. ;-)

Universalia 6 april 2018 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8683718)
Doe gerust wat extra steengroeven terug open. ;-)

Dat ze in eigen land gaan stenigen, wij mensen hebben er totaal geen boodschap aan. :roll:

Pericles 6 april 2018 09:33

Nu nog een partij die het Ottomaanse rijk tot hier wil uitbreiden.:-D
De partij der grijze wolven met een foto van Erdogan in het vaandel
Gezien de concentratie in het Gentse en in Limburg zou dat ergens wel federaal een zetel kunnen opleveren. 8-)8-)

Blue Sky 6 april 2018 09:36

Logisch.

Men laat meer en meer vreemdelingen binnen en naarmate die groep steeds meer toeneemt gaan deze steeds meer hun eisen stellen en voor hun belangen opkomen.

Kortom een van het gevoerde beleid. En laat nu net degenen die ze van harte welkom heten nu het zwaarst gechoqueerd zijn.

Wir haben es nich gewusst. Naïviteit en dommigheid.

Dit is nog maar het begin.

Skobelev 6 april 2018 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8683722)
Dat ze in eigen land gaan stenigen, wij mensen hebben er totaal geen boodschap aan. :roll:

Op hun eigen soort kan me dat geen zak schelen.

Zipper 6 april 2018 09:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8683674)
https://www.gva.be/cnt/dmf20180405_0...part-op-de-bus

Toch als deze kerels het voor het zeggen krijgen.

Dit stuk uitvaagsel zit voor wat er nog rest vh gemeentehuis van Anderlecht :

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-bus~a57dec7d/

Pericles 6 april 2018 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 8683735)
Logisch.

Men laat meer en meer vreemdelingen binnen en naarmate die groep steeds meer toeneemt gaan deze steeds meer hun eisen stellen en voor hun belangen opkomen.

Kortom een van het gevoerde beleid. En laat nu net degenen die ze van harte welkom heten nu het zwaarst gechoqueerd zijn.

Wir haben es nich gewusst. Naïviteit en dommigheid.

Dit is nog maar het begin.

Wijlen Vermeulen had dit allemaal voorspeld. De islam past zich nergens aan, er is daar geen enkel voorbeeld in de geschiedenis van te vinden. Vanaf 5 a 10 procent worden ze politiek actief en trachten ze aspecten van de sharia in de nationale wetgeving te introduceren en vanaf 25 a 30 procent nemen ze de zaak over.

Pericles 6 april 2018 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8683741)
Dit stuk uitvaagsel zit voor wat er nog rest vh gemeentehuis van Anderlecht :

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-bus~a57dec7d/

Aan zijne kop te zien heeft er precies al redelijk wat inteelt in de familie plaatsgevonden. :-D

De schoofzak 6 april 2018 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8683690)

Ze willen de sharia.
Van mij kunnen ze, maar dan wel tezamen met de kaloten en tutti kwanti, de Sahara krijgen.

Pericles 6 april 2018 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8683746)
Ze willen de sharia.
Van mij kunnen ze, maar dan wel tezamen met de kaloten en tutti kwanti, de Sahara krijgen.

Tja Schoof, ik durf het haast niet meer zeggen maar volgens Jambon is er niets mis met de islam noch met de inhoud van de koran. :-D
We moeten er zelfs respect voor hebben. :-D
Toon wat respect Schoof, doe de Jan eens een plezier. :-D

Zipper 6 april 2018 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8683744)
Aan zijne kop te zien heeft er precies al redelijk wat inteelt in de familie plaatsgevonden. :-D

Dit jaar zal het nog net niet lukken, maar volgende verkiezing krijgt Anderlecht een islamiet als burgemeester. Er zijn nu al drie schepenen.
Waar nu nog Sporting Anderlecht staat, kan dan misschien een moskee komen.
En dan zijn er nog "intellectuelen" die zich afvragen waarom ik de gemeente Anderlecht heb verlaten. :roll:

Maar hey jongens, het VB is het grote gevaar :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be