![]() |
België moet een 100 procent islamitische staat worden
https://www.gva.be/cnt/dmf20180405_0...part-op-de-bus
Toch als deze kerels het voor het zeggen krijgen. |
zal ik het hier ook eens posten?
Laat ons liever voorstellen om islamieten en niet-islamieten op aparte bussen te zetten. En met uitbreiding treinen, zwembaden, restaurants, stranden,....openbare ruimte in het algemeen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou deportatie (<-niet de strafkampen) van islamieten geen betere oplossing zijn? Op basis van overtredingen van de immigratiewetten, met een politiek karakter of verstoringen van de openbare orde dan wel? Ik heb er géén idee meer van hoe dit alles uiteindelijk zal aflopen maar een goed oog heb ik er zeker niet in. Onze kinderen en kleinkinderen zullen de Politici die het zover hebben laten komen dankbaar (<- door Sarcasmus) zijn. 8O |
weer een uitwasje van de sossenkanker
|
Petje af wel, die gasten zeggen tenminste waar ze naar streven. Niet zoals die kakkers van be.one.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog een partij die het Ottomaanse rijk tot hier wil uitbreiden.:-D
De partij der grijze wolven met een foto van Erdogan in het vaandel Gezien de concentratie in het Gentse en in Limburg zou dat ergens wel federaal een zetel kunnen opleveren. 8-)8-) |
Logisch.
Men laat meer en meer vreemdelingen binnen en naarmate die groep steeds meer toeneemt gaan deze steeds meer hun eisen stellen en voor hun belangen opkomen. Kortom een van het gevoerde beleid. En laat nu net degenen die ze van harte welkom heten nu het zwaarst gechoqueerd zijn. Wir haben es nich gewusst. Naïviteit en dommigheid. Dit is nog maar het begin. |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-bus~a57dec7d/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Van mij kunnen ze, maar dan wel tezamen met de kaloten en tutti kwanti, de Sahara krijgen. |
Citaat:
We moeten er zelfs respect voor hebben. :-D Toon wat respect Schoof, doe de Jan eens een plezier. :-D |
Citaat:
Waar nu nog Sporting Anderlecht staat, kan dan misschien een moskee komen. En dan zijn er nog "intellectuelen" die zich afvragen waarom ik de gemeente Anderlecht heb verlaten. :roll: Maar hey jongens, het VB is het grote gevaar :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be