Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams Blok arrest (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Vlaams Belang arrest ? aflevering II (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24312)

neruda 15 november 2004 17:58

Vlaams Belang arrest ? aflevering II

We hebben duidelijk al genoeg gezien dat het Blok (Belang) niet van koers wil wijzigen , zelfs niet eens een hand reiken aan andere partijen.

Met het slogan :'eigen volk eerst' laten ze het al afweten ....

Kunnen we ons binnenkort een Vlaams Belang arrest aflevering II verwachten ??
Of krijgen we een 'triology' arrests ?8)

Jan van den Berghe 15 november 2004 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
We hebben duidelijk al genoeg gezien dat het Blok (Belang) niet van koers wil wijzigen , zelfs niet eens een hand reiken aan andere partijen.

Mag ik dan van u eens weten waar in het arrest verwezen wordt naar die slogan?

Jolle 15 november 2004 18:57

Ik acht de kans zeer klein eigenlijk. Programma is aangepast enerzijds, en gezien de hele hetze rond die veroordeling, zou het indienen van een tweede klacht een nog stommere zet zijn dan de eerste klacht.

met vriendelijke groeten

thePiano 15 november 2004 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda

Kunnen we ons binnenkort een Vlaams Belang arrest aflevering II verwachten ??
Of krijgen we een 'triology' arrests ?8)

Er is -behalve de naam- niks veranderd, dus waarom zouden wij nu opeens minder kritisch moeten staan tav extreem en racistisch rechts? Het is gewoon even wachten tot we genoeg materiaal bij elkaar krijgen aangereikt -en FDW en Vanhecke hebben al flink een duit in het zakje gedaan de voorbije dagen, en we herhalen de procedure opnieuw.

Ook vind ik dat het cordon sanitaire rond het Vlaams Belang dringend moet herbevestigd en betonneerd worden zodat het iedereen duidelijk is dat met slogans zoals 'Eigen Volk Eerst' en 'Elke moslim moet het land uit -allochtoon of autochtoon' geen enkel ernstig gesprek met het VB mogelijk is.

Jan van den Berghe 15 november 2004 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Er is -behalve de naam- niks veranderd, dus waarom zouden wij nu opeens minder kritisch moeten staan tav extreem en racistisch rechts? Het is gewoon even wachten tot we genoeg materiaal bij elkaar krijgen aangereikt -en FDW en Vanhecke hebben al flink een duit in het zakje gedaan de voorbije dagen, en we herhalen de procedure opnieuw.

Liefst! Op die manier krijgen we er weer een pak stemmen bij! Dus, aarzel zeker niet en dien zo vlug mogelijk een klacht in. Rekening houdend met de snelheid waarmee de gerechtelijke molen in België draait, zal de zaak dan voor de eerste keer ergens in 2006 behandeld worden. Ideaal dus, in de buurt van de gemeenteraadsverkiezingen.

Jan van den Berghe 15 november 2004 19:59

Citaat:

Ook vind ik dat het cordon sanitaire rond het Vlaams Belang dringend moet herbevestigd en betonneerd worden zodat het iedereen duidelijk is dat met slogans zoals 'Eigen Volk Eerst' en 'Elke moslim moet het land uit -allochtoon of autochtoon' geen enkel ernstig gesprek met het VB mogelijk is.

Ook hier kan ik u alleen maar bijtreden. Daar het "cordon sanitaire" altijd contra-productief heeft gewerkt, is een nieuw "cordon" weer uitstekend om het Vlaams Blok moeiteloos vooruit te brengen.

Even opmerken trouwens dat het Vlaams Blok nooit gezegd heeft dat "elke moslim het land uit moet". Dat is weer een van uw vele leugens.

ancapa 15 november 2004 20:16

doe wat ge niet laten kunt hé neruda en piano...

bezigheidstherapie kan altijd helpen... hopeloze gevallen :-(

Quicky 15 november 2004 20:22

Citaat:

:lolabove:

Spolpoel 15 november 2004 20:25

[quote=thePiano]Er is -behalve de naam- niks veranderd, dus waarom zouden wij nu opeens minder kritisch moeten staan tav extreem en racistisch rechts? Het is gewoon even wachten tot we genoeg materiaal bij elkaar krijgen aangereikt -en FDW en Vanhecke hebben al flink een duit in het zakje gedaan de voorbije dagen, en we herhalen de procedure opnieuw.
QUOTE]

Alé, Pianoke heeft weer zijn bezigheid.
Tja, als je werkzaam bent in de allochtonenbusiness is het normaal om veel wind te verkopen om veel subsidies binnen te vangen.
Toch sociaal van het VB om Pianoke deze bezigheidstherapie en een bestaansreden te leveren : zonder was hij al even marginaal als zijn geliefde allochtone sujetten die zijn business door hun marginaliteit laten draaien.
Hij heeft er geen enkel belang bij ze te zien vertrekken. Eigen Werkmiddelen Eerst. 8)

Jan van den Berghe 15 november 2004 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

Vooral als dat weer een goede stemmenwinst voor het VB oplevert!!!

Peace 15 november 2004 20:48

Citaat:

Elke daad die tegen het Vlaams Belang gesteld wordt maakt het vlaams Belang enkel maar sterker. Je kent toch het gezegde, "een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" Klaarblijkelijk klopt dat gezegde niet als ik jouw bijdrage lees.

Doe maar verder piano, mensen als jij bezorgen het Vlaams Belang de meeste nieuwe stemmen. ;-)

thePiano 15 november 2004 20:54

[quote=Spolpoel]
Citaat:

QUOTE]

Alé, Pianoke heeft weer zijn bezigheid.
Tja, als je werkzaam bent in de allochtonenbusiness is het normaal om veel wind te verkopen om veel subsidies binnen te vangen.
Toch sociaal van het VB om Pianoke deze bezigheidstherapie en een bestaansreden te leveren : zonder was hij al even marginaal als zijn geliefde allochtone sujetten die zijn business door hun marginaliteit laten draaien.
Hij heeft er geen enkel belang bij ze te zien vertrekken. Eigen Werkmiddelen Eerst. 8)

De migrantenorganisatie amarcord vzw heeft nog nooit één euro subsidie opgestreken en ook nog nooit aangevraagd. Dit is erg eenvoudig na te gaan. Had je nog wat leugens op zak?

Jan van den Berghe 15 november 2004 20:56

Citaat:

De migrantenorganisatie amarcord vzw heeft nog nooit één euro subsidie opgestreken en ook nog nooit aangevraagd. Dit is erg eenvoudig na te gaan. Had je nog wat leugens op zak?

't Is natuurlijk algemeen geweten dat Georgiërs wel op een andere manier aan geld geraken...

thePiano 15 november 2004 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Ook hier kan ik u alleen maar bijtreden. Daar het "cordon sanitaire" altijd contra-productief heeft gewerkt, is een nieuw "cordon" weer uitstekend om het Vlaams Blok moeiteloos vooruit te brengen.

Even opmerken trouwens dat het Vlaams Blok nooit gezegd heeft dat "elke moslim het land uit moet". Dat is weer een van uw vele leugens.

Ik had het niet over het Vlaams Blok want dat bestaat niet meer, maar over de uitspraak van Vlaams Belang mandataris Filip Dewinter, zie mijn signatuur.

thePiano 15 november 2004 20:57

Citaat:

't Is natuurlijk algemeen geweten dat Georgiërs wel op een andere manier aan geld geraken...

Bedoelt U nu alle Georgiërs of sommige Georgiërs?

neruda 15 november 2004 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ancapa

bezigheidstherapie kan altijd helpen... hopeloze gevallen :-(

take it easy , het is een vraag gelijk een ander...never say never again....het Blokkelang heeft duidelijk bewezen dat ze hun huidige koers blijven varen wat zeer goed nieuws is daar ik vreesde dat ze aanzien gingen worden als een 'normaal' partijtje..integendeel...maar het zal niet lang duren of ze krijgen we gerecht weer voor hun deur...de rechters uitdagen was ook een zeer domme zet van Annemans...moet maar durven...

Truder 15 november 2004 20:59

Natuurlijk ligt de volgende klacht al klaar, waarschijnlijk hebben ze ook al de "juiste" rechters gecontacteerd. Het linkse inquisitiebureau draait gewoon door.
Of er nu een reden voor is of niet, ze verzinnen wel iets, desnoods nog een paar wetswijzigingen.... kortom democratie op zen links. :roll:

neruda 15 november 2004 21:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Elke daad die tegen het Vlaams Belang gesteld wordt maakt het vlaams Belang enkel maar sterker. Je kent toch het gezegde, "een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen" Klaarblijkelijk klopt dat gezegde niet als ik jouw bijdrage lees.

Doe maar verder piano, mensen als jij bezorgen het Vlaams Belang de meeste nieuwe stemmen. ;-)

Ik vraag meer en meer van u af Peace of u niet eerder het VB een schande toebrengt dan eerder het VB aan u :?

thePiano 15 november 2004 21:01

Citaat:

Liefst! Op die manier krijgen we er weer een pak stemmen bij! Dus, aarzel zeker niet en dien zo vlug mogelijk een klacht in. Rekening houdend met de snelheid waarmee de gerechtelijke molen in België draait, zal de zaak dan voor de eerste keer ergens in 2006 behandeld worden. Ideaal dus, in de buurt van de gemeenteraadsverkiezingen.

Ik ben voorstander om in 2008 opnieuw een proces aan te vangen. Dan zij de verkiezingen van 2006 en 2007 voorbij en is er zeker opnieuw voldoende materiaal in handen om het Vlaams Belang (via haar vzw's) voor de rechter te brengen. Het gegeven dat VB er al dan niet veel stemmen kan bijwinnen is voor mij van ondergeschikt belang. Het is het racisme en de discrimiinatie die wij bestrijden en dat kan elke partij, vereniging of zelfs gewone (particuliere) burgers zijn. Het is een hardnekkig misverstand dat de anti-racismewet tegenover een bepaalde partij zou zijn gericht.

Quicky 15 november 2004 21:03

Citaat:

Ik ben voorstander om in 2008 opnieuw een proces aan te vangen. Dan zij de verkiezingen van 2006 en 2007 voorbij en is er zeker opnieuw voldoende materiaal in handen om het Vlaams Belang (via haar vzw's) opnieuw voor de rechter te brengen. Het gegeven dat VB er al dan niet veel stemmen kan bijwinnen is voor mij van ondergeschikt belang. Het is het racisme en de discrimiinatie die wij bestrijden en dat kan elke partij, vereniging of zelfs gewone (particuliere) burgers zijn. Het is een hardnekkig misverstand dat de anti-racismewet tegenover een bepaalde partij zou zijn gericht.

GEEEEEEEEUUUUUUUUUUUWWWWWWW :sleeping: :sleeping: :sleeping: :sleeping:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be