Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Moslimpartij ISLAM wil apartheid op bussen ? een goed idee ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243154)

UFSIA 9 april 2018 15:58

Moslimpartij ISLAM wil apartheid op bussen ? een goed idee ?

De partij "islam" ( sic ) wil gescheiden vervoer voor mannen en vrouwen en wel om vrouwen te beschermen tegen verkrachtende mannen. Dit wordt nu in de media door verschillende partijen afgeschoten ... maar misschien valt er wel iets voor te zeggen ?

Wat is trouwens het verschil tussen gescheiden zwem-uurtjes en gescheiden openbaar vervoer ?

Probleem is dat je moeilijk de slachtoffers van geweld kan straffen, dat zou onredelijk zijn. Onschuldigen mogen ook niet het slachtoffer worden. Als dan bovendien blijkt dat de daders van de formeel gewraakte feiten tot een bepaalde obediëntie horen ...

Zou het een goed idee zijn om eens met ISLAM in gesprek te gaan en sommige van hun ideetjes over te nemen ?

Ik denk bijvoorbeeld aan de mogelijkheid om alle moslimmannen tussen de 15 en de 45 jaar ( andere mannen misdragen zich beduidend minder of zelfs niet ) de toegang tot tram en bus te verbieden. Lijkt me op zich niet zo'n slecht idee en het zou inderdaad heel wat geweld tegen vrouwen en holebi's voorkomen.

En wat met het idee om zij die zich vrijwillig tot de ISLAM rekenen eens ... effectief de Sharia te laten ondergaan ? Men zou stelende moslim-mannen eens wat handen kunnen afhakken bijvoorbeeld ... eens zien of ze dan nog vragende partij zouden zijn voor sharia-recht.

Stelende katholieken een geldboete, atheïsten ook, stelende moslims handje er af ... wedden dat ze zich snel zullen bekeren ?

Skobelev 9 april 2018 16:31

Laat ons misschien vorstellen om alle islamieten naar Limburg te verkassen zodat de rest van het land er geen overlast van heeft. De vrouwen met een gerust gemoed 's avonds, ook kortgerokt, over de straat kunnen flaneren.

dpg 9 april 2018 16:32

Si Do

Skobelev 9 april 2018 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dpg (Bericht 8686235)
Si Do

Nog een voorbeeld van een hoogstaande reaktie.

Tavek 9 april 2018 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8686231)
Laat ons misschien vorstellen om alle islamieten naar Limburg te verkassen zodat de rest van het land er geen overlast van heeft. De vrouwen met een gerust gemoed 's avonds, ook kortgerokt, over de straat kunnen flaneren.

Kunnen we gewoon de niet-Belgen verschepen naar thuisland en de Belgen zodanig drastische regels opleggen dat ze vanzelf gaan lopen ?

dpg 9 april 2018 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8686250)

Makkelijk praten nadat uw posting werd aangepast.

De gemuilkorfde 9 april 2018 17:17

In "Femmes de la Rue" zagen we dat het voornamelijk moslim mannen zijn die vrouwen lastigvallen.
Nu stellen moslims segregatie voor als "oplossing"?
Zou het kunnen dat zij misschien eerst jarenlang een probleem gecreëerd hebben om dan met de magische "oplossing" van segregatie af te komen?

Ik ken een andere oplossing: streng bestraffen van de daders.

Ik wil eraan herinneren dat homo's ook veel in elkaar geslagen worden, en opnieuw vaak vanuit islamjongeren.
Gaan we dan een bus krijgen met 5 opstappunten ?

1 voor de hetero mannen, 1 voor de hetero vrouwen, 1 voor de homo mannen, en 1 voor de lesbische vrouwen?
En dan nog eentje voor de biseksuele mannen en vrouwen?

Xenophon 9 april 2018 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8686250)

De afstand van Si naar Do is een halve toon, misschien wil hij zeggen dat hij nu een half toontje lager zingt.

Xenophon 9 april 2018 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 8686263)
In "Femmes de la Rue" zagen we dat het voornamelijk moslim mannen zijn die vrouwen lastigvallen.
Zou het kunnen dat zij misschien eerst jarenlang een probleem gecreëerd hebben om dan met de magische "oplossing" van segregatie af te komen?

Ik wil eraan herinneren dat homo's ook veel in elkaar geslagen worden, en opnieuw vaak vanuit islamjongeren.

1 voor de hetero mannen, 1 voor de hetero vrouwen, 1 voor de homo mannen, en 1 voor de lesbische vrouwen?

Kuch kuch, transgenders, voor en na de operatie.

nabat54 9 april 2018 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde (Bericht 8686263)

Discriminatie ! en de transgenders ;-)

nabat54 9 april 2018 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8686266)
Kuch kuch, transgenders, voor en na de operatie.

Je was me voor :-)

De schoofzak 9 april 2018 18:02

Heel goed idee van de mannen van die islam-partij.
Ik hou van duidelijkheid. Iedereen weet nu waarvoor ze staan.

Ze zijn al even stom als hun kaloten-vrienden.

gertc 9 april 2018 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8686294)

Ja, niet slecht gezien voor een partijtje met amper 2 verkozenen. Ze hebben nu een reclamecampagne ter waarde van 100.000 euro kado gekregen...:twisted:

Lukkas 9 april 2018 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8686294)
Ik hou van duidelijkheid. Iedereen weet nu waarvoor ze staan.

Ze zijn al even stom als hun kaloten-vrienden.

Jullie coalitiepartners!!

Henri1 9 april 2018 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door UFSIA (Bericht 8686186)
De partij "islam" ( sic ) wil gescheiden vervoer voor mannen en vrouwen en wel om vrouwen te beschermen tegen verkrachtende mannen. Dit wordt nu in de media door verschillende partijen afgeschoten ... maar misschien valt er wel iets voor te zeggen ?

Wat is trouwens het verschil tussen gescheiden zwem-uurtjes en gescheiden openbaar vervoer ?

Probleem is dat je moeilijk de slachtoffers van geweld kan straffen, dat zou onredelijk zijn. Onschuldigen mogen ook niet het slachtoffer worden. Als dan bovendien blijkt dat de daders van de formeel gewraakte feiten tot een bepaalde obediëntie horen ...

Zou het een goed idee zijn om eens met ISLAM in gesprek te gaan en sommige van hun ideetjes over te nemen ?

Ik denk bijvoorbeeld aan de mogelijkheid om alle moslimmannen tussen de 15 en de 45 jaar ( andere mannen misdragen zich beduidend minder of zelfs niet ) de toegang tot tram en bus te verbieden. Lijkt me op zich niet zo'n slecht idee en het zou inderdaad heel wat geweld tegen vrouwen en holebi's voorkomen.

En wat met het idee om zij die zich vrijwillig tot de ISLAM rekenen eens ... effectief de Sharia te laten ondergaan ? Men zou stelende moslim-mannen eens wat handen kunnen afhakken bijvoorbeeld ... eens zien of ze dan nog vragende partij zouden zijn voor sharia-recht.

Stelende katholieken een geldboete, atheïsten ook, stelende moslims handje er af ... wedden dat ze zich snel zullen bekeren ?

Eindelijk eens een partij die het opneemt voor onze vrouwen die aan de lopende band verkracht worden op het openbaar vervoer.

XenApp 9 april 2018 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nabat54 (Bericht 8686286)
Discriminatie ! en de transgenders ;-)

Vergeet ook niet aparte bussen voor Antwerp en Wilrijk supporters

Vlad 9 april 2018 19:27

Citaat:

De man achter de Islam-partij: hameren op respect voor anderen, maar wel veroordeeld voor huiselijk geweld

“Ik wil ethiek in de politiek brengen. Dat is niet aan iedereen gegeven. Maar als we geen ethiek hebben, dan zijn we als dieren. Politieke partijen hebben hun ethisch besef verloren. Maar ik heb een ethische bagage, ik draag nog waarden uit”. Waarden als “respect voor de ander.’

Respect voor vrouwen?

Dat respect blijkt echter een relatief begrip: de man weigert namelijk vrouwen de hand te schudden, laat zich voor tv-interviews niet door vrouwen schminken, en acht het ondenkbaar dat een vrouw ooit de Islam-lijst zou trekken.

Bovendien blijkt Ahrouch ook een veroordeling voor huiselijk geweld op zijn strafblad te hebben staan: in 2003 werd hij veroordeeld tot zes maanden effectieve celstraf voor schriftelijke bedreigingen en slagen en verwondingen bij zijn echtgenote, die door het misbruik werkonbekwaam was. Die straf werd in beroep weliswaar omgezet in drie jaar voorwaardelijk.

Bron.

Wahahahahahaha hypocriete psychotische gelovigen. Allemaal één voor één stuk voor stuk. Moslim, jood, tsjeef, ... :rofl:

Hameren op respect ? Hameren op zijn vrouw zeker. :rofl: Ocharme die gekopvodde seut.

werkman 9 april 2018 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8686328)
Wahahahahahaha hypocriete psychotische gelovigen. Allemaal één voor één stuk voor stuk. Moslim, jood, tsjeef, ... :rofl:

Hameren op respect ? Hameren op zijn vrouw zeker. :rofl: Ocharme die gekopvodde seut.

Ik rijd nooit nog met een bus! Ik voel mij in geen compartiment nog veilig.
Die mannelijke crossdressers herken je ook niet op het eerste zicht en die hebben ook wensen. Als je gedurende de ganse reisweg van schrik de billen moet samen knijpen dan krijg je een spastisch achterwerk. Dan is alle reisplezier ook verdwenen. :lol:

epicurist_dirk 9 april 2018 20:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8686328)

Al beweren ivorentorens in Europa dat Viktor Orbán een dictator in wording is en de Hongaarse bevolking hun vrijheid zullen verspelen….terwijl er bijna nooit van ivorentorens in Europa kritiek kwam op Erdogan….

Stel ik vast dat indien ook in onze contreien de politiek de kop in het zand zullen blijven steken de bevolking ook hier op termijn ook wel eens bereid zou zijn hun vrijheid in te ruilen voor en dictator die er in slaagt hier de islamisering met streven naar de Charia de >>“ dawa”= islamisering” zoals het in de koran beschreven staat hier terug te draaien!

Er bestaat nergens Euro-islam of 'islamitische democratie' en de filosofie van de islam partij is gebaseerd op de koran en de sharia zeggen toch zelf. Het heeft zelfs en naam >>“ dawa”<<< islamisering = islam, staat in de koran beschreven hoe ze te werk moeten gaan om andersdenkenden te vernietigen.

Viktor Orbán: triomf voor Europa’s enfant terrible >>> volgen de Euro ivorentorens die zelf nooit iets meer ondernemen dan hun eigen zakken vullen! met de tjeven voorop

Na de Hongaarse verkiezingen hangt de oppositie knock-out in de touwen. De Hongaren blijven in groten getale achter Viktor Orbán staat, de opkomst om te kiezen was zelf enorm!!!!

Orbáns campagne werd dan ook een lange strijd: anti-moslims, anti-migranten, anti-semitisch, anti-Soros, anti-Europese Unie

>>>>de Hongaren blijven in groten getale achter hun leider staan. De oppositie hangt opnieuw knock-out in de touwen. Verdoofd en onthoofd. Ongeveer alle oppositieleiders namen de voorbije uren ontslag.

Spa, Agalev-groen, CD&V, open VLD, NVA, MR, PS, cdH, …… allemaal ontslag nemen ......dit staat jullie misschien ook te wachten als jullie nu niet >>> de scheiding van geloof en staat expliciet in onze belangrijkste wet, de grondwet inschrijven."

En meteen ook de schizofrene dubbele nationaliteit afschaffen AUB.

Zodat zij die het volk willen vertegenwoordigen ook eenzijdig Belg en niet met een been hier en en ander bv naast Erdogan en co staan.

Eenzijdig Belgen, Zij degenen zijn en onze wetten, normen en waarden verdedigen. En NIET Halfslachtig Belg voor de poen, Portugees, Turk of Marokaan ...

Diego Raga 9 april 2018 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8686315)
Eindelijk eens een partij die het opneemt voor onze vrouwen die aan de lopende band verkracht worden op het openbaar vervoer.

Ja, eindelijk:

"De partij schopt daarnaast ook stennis met het voorstel voor de invoering van gescheiden openbaar vervoer voor mannen en vrouwen. ‘Tijdens de spitsuren zijn er bepaalde personen, vooral van vreemde origine, die profiteren van het feit dat de bussen rvol zitten om tegen vrouwen aan te 'plakken'. Het zijn niet enkel moslimvrouwen die zich hierdoor vernederd voelen. Daarom pleit ik ervoor dat tijdens de spits de mannen vooraan en de vrouwen achteraan opstappen’, verklaart Ahrouch."

https://www.tijd.be/politiek-economi...tennis/9999506

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be