Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaams Blok & N-VA naar een kartel? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24317)

Patriot! 15 november 2004 19:01

Vlaams Blok & N-VA naar een kartel?

Kijk eens hoe de twee boezemvrienden poseren!

Sam 15 november 2004 19:26

Wat bedoel je?

Zeno! 15 november 2004 19:38

:roll: :roll: :roll:

Geweldig...

Truder 15 november 2004 19:43

BUB stemmen kan uw gezondheid schaden. :roll:

VL 15 november 2004 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Truder
BUB stemmen kan uw gezondheid schaden. :roll:

Wie denkt er nu in godsnaam aan om op de BUB te stemmen? Grappig!

Raven 15 november 2004 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

En elk meer dan een veelvoud aan stemmen achter zich dan dan de gehele BuB samen

Peace 15 november 2004 19:59

Bubby, heb je vandaag je portie psychofarmaca vergeten te pakken?

Gertj3 15 november 2004 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VL
Wie denkt er nu in godsnaam aan om op de BUB te stemmen? Grappig!

Wat is BUB? een caféploeg?

Gertj3 15 november 2004 20:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Ik Denk het niet alhoewel het vlaams belang wel zou willen maar of de N-VA da wilt is een andere zaak ik vrees van niet zeker nu ze samen zijn met cd&v

Maar uit een foto kan je toch moeilijk afleiden of ze een kartel gaan vormen?

Een foto bewijs niets naast de politiek zou het toch kunnen dat bv Dewinter een vriend heeft die toevallig ne vld'er is Gaat je dan op basis van ne foto zeggen dat die twee een kartel gaan vormen :?

VL 15 november 2004 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gertj3

Een caféploeg heeft meer leden. BUB (Belgische Unie-Union belge) is een extreem-belgicistisch clubje van mensen die denken dat een unitair België een stap vooruit is, en niet doorhebben dat dat pure ondemocratische historie is.

VL 15 november 2004 20:06

Citaat:

Ik Denk het niet alhoewel het vlaams belang wel zou willen maar of de N-VA da wilt is een andere zaak ik vrees van niet zeker nu ze samen zijn met cd&v

Een foto bewijs niets naast de politiek zou het toch kunnen dat bv Dewinter een vriend heeft die toevallig ne vld'er is Gaat je dan op basis van ne foto zeggen dat die twee een kartel gaan vormen :?

Tuurlijk geen kartel. Het VB doet niets anders dan schieten op N-VA.

CONTRA 15 november 2004 20:15

Citaat:

De N-VA zal niet anders kunnen, zo'n partijtje kan niet blijven bestaan ! ieder jaar verliezen zij kiezers aan het Vl-Belang, Idem voor de Vld

Lesane 15 november 2004 20:34

Citaat:

En andersom natuurlijk.

bartje 15 november 2004 20:45

Nu als er een kartel zou komen tussen nva en het belang denk ik wel dat er een groot deel zou zijn die het zou voor bekeken houden zu; zelfs enkel forummers hier.

Peace 15 november 2004 20:51

Citaat:

dat weten ze zelf niet, dus vraag maar niet verder. :-D

Peace 15 november 2004 20:53

Citaat:

Al eens over nagedacht dat de CD&V misschien wel al met het Vlaams Belang aan het spreken is (HINT)

Peace 15 november 2004 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bartje
Nu als er een kartel zou komen tussen nva en het belang denk ik wel dat er een groot deel zou zijn die het zou voor bekeken houden zu; zelfs enkel forummers hier.

Wat ben jij toch een dom kieken. Jij stemt NV-A met naar ik aanneem de bedoeling Vlaanderen straks onafhankelijk te krijgen. Denk je nu echt dat je dat zonder het Vlaams Belang kunt bereiken.
Denk eens na, jongen!

Gertj3 15 november 2004 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peace
Al eens over nagedacht dat de CD&V misschien wel al met het Vlaams Belang aan het spreken is (HINT)

Dat kan ik ga ze niet tegenhouden vriend:-o

Antoon 15 november 2004 21:28

Volgens mij gaan zowel VLD als CD&V met het Vlaams Belang praten. Maar dat is nu niet aan de orde, want er zijn tot in 2006 geen verkiezingen meer, en dal die partijen zittenin regeringen met vetbetaalde postjes. Vandaar dat ze momenteel nog wat stoer doen op radio en tv, kwestie van hun regeringen in stand te houden ondanks het feit dat er in feite niet geregeerd wordt. Allee, ik zie toch niks gebeuren. Behalve zorgen dat vooral de allochtonen het goed hebben.

De NV-A is electoraal niet echt relevant. Vandaar dat ze aan de CD&V kar zijn gaan hangen.

Fieseler 15 november 2004 21:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lesane
En andersom natuurlijk.

[font=Arial Black][size=4]We zouden daar beter mee ophouden![/size][/font]
Niet dat er over en weer geen volwassen kritiek mag zijn hé.

Ik vind als VB-er bijvoorbeeld dat de splitsing van BHV niet snel genoeg gaat.
Is dat schieten?
Neen hoor!
Maar het zorgt wel voor een gezonde konstruktieve spanning.
Aan de andere kant moet ik ook een dikke pluim geven aan De Wever voor zijn ongecomplexeerde wijze (wat hebben we er toch een knoeiboel van gemaakt (waarbij hij uiteraard met "we" niet de NVA bedoelde ;-) )) waarop hij in debat is gegaan met De Winter in Ter Zake. Je moest Bracke zijn azijnsmoel hebben gezien, zo door twee Vlaams Nationalisten met de werkelijkheid te worden geconfronteerd.

Aan de andere kant vind ik dat Bourgeois (als minister van media) absoluut iets moet doen aan het linkse tot extreem-linkse monopolie bij de media.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be