![]() |
Vlaams Blok & N-VA naar een kartel?
![]() Kijk eens hoe de twee boezemvrienden poseren! |
Wat bedoel je?
|
:roll: :roll: :roll:
Geweldig... |
BUB stemmen kan uw gezondheid schaden. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bubby, heb je vandaag je portie psychofarmaca vergeten te pakken?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar uit een foto kan je toch moeilijk afleiden of ze een kartel gaan vormen? Een foto bewijs niets naast de politiek zou het toch kunnen dat bv Dewinter een vriend heeft die toevallig ne vld'er is Gaat je dan op basis van ne foto zeggen dat die twee een kartel gaan vormen :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu als er een kartel zou komen tussen nva en het belang denk ik wel dat er een groot deel zou zijn die het zou voor bekeken houden zu; zelfs enkel forummers hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Denk eens na, jongen! |
Citaat:
|
Volgens mij gaan zowel VLD als CD&V met het Vlaams Belang praten. Maar dat is nu niet aan de orde, want er zijn tot in 2006 geen verkiezingen meer, en dal die partijen zittenin regeringen met vetbetaalde postjes. Vandaar dat ze momenteel nog wat stoer doen op radio en tv, kwestie van hun regeringen in stand te houden ondanks het feit dat er in feite niet geregeerd wordt. Allee, ik zie toch niks gebeuren. Behalve zorgen dat vooral de allochtonen het goed hebben.
De NV-A is electoraal niet echt relevant. Vandaar dat ze aan de CD&V kar zijn gaan hangen. |
Citaat:
Niet dat er over en weer geen volwassen kritiek mag zijn hé. Ik vind als VB-er bijvoorbeeld dat de splitsing van BHV niet snel genoeg gaat. Is dat schieten? Neen hoor! Maar het zorgt wel voor een gezonde konstruktieve spanning. Aan de andere kant moet ik ook een dikke pluim geven aan De Wever voor zijn ongecomplexeerde wijze (wat hebben we er toch een knoeiboel van gemaakt (waarbij hij uiteraard met "we" niet de NVA bedoelde ;-) )) waarop hij in debat is gegaan met De Winter in Ter Zake. Je moest Bracke zijn azijnsmoel hebben gezien, zo door twee Vlaams Nationalisten met de werkelijkheid te worden geconfronteerd. Aan de andere kant vind ik dat Bourgeois (als minister van media) absoluut iets moet doen aan het linkse tot extreem-linkse monopolie bij de media. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be