![]() |
Sensatie in pers: misdadige aanrijding blijkt zelfmoord
Deze morgen in de gazetten nog allerlei complotten: 15 jarige zou aangereden zijn en daarna beroofd en weggesleept.
Hij blijkt nu zelfmoord gepleegd te hebben. Jongens toch :( https://www.metronieuws.nl/nieuws/bu...uw-en-overleed |
pffffw 15 jaar en zelfmoord :cry:
|
Laat het ons nog even afwachten. Afgesprongen? Afgeduwd? Toch iets anders?
|
Er werd toch meegedeeld dat de jongen ook verplaatst was en de portemonnee verdwenen? ik zie het verband niet met de zelfmoord...
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Heeft misschien teveel naar roof jumpers gekeken.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Welke beroving? Vraag mij wel af hoe die gsm zo ver van het slachtoffer is terecht gekomen. En ik zou wanhoopsdaad ook nog even enkel als optie nemen, eerst even afwachten wat die jongeren te vertellen hebben. Er kan wel eens een heel andere oorzaak zijn. Maar dat er veel fundamenteel fout zit in onze maatschappij, is reeds lang bekend. |
Citaat:
Want die gsm op die afstand is zorgwekkend. Het kan perfect zijn dat in zijn verwarde geest voor zijn daad, hij die weggegooid heeft. Net zoals het ook kan dat hij die weggooide omdat hij achtervolgd werd door straatkrapule dat zijn gsm wou beroven ... En mogelijks hebben de journalisten hun fantasie op de loop gelaten. Verkoopcijfers ... We moeten eens leren aanvaarden dat flikken en justitie, met hun uitgebreide wettelijke en technische opsporingsmogelijkheden, het soms aangewezen vinden om te wachten met bepaalde mededelingen. |
Was die jongen een fan van Herman Brood?
Of moeten we gaan kijken naar andere redenen waarom iemand zich verplicht zou voelen van een hoog gebouw naar beneden te donderen? Ik meen me ergens te herinneren dat zo'n actie religieus voorgeschreven werd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be