reservespeler |
11 april 2018 18:26 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
(Bericht 8688145)
Ik loop anders niet echt hoog op met de PS en Di Rupo en tutti quanti in dat landschap maar... waarom kan ik niet dezelfde reactie ergens vinden van onze Vlaamse politici? Wat zijn die ondertussen van plan met die fucking "Islampartij"? Praatje over verkopen over het recht van partijtjes op te richten, doen alsof het wel zal overwaaien, doen alsof het de moslims niet interesseert? Wat praatjes over de mensenrechten en de godsdienstvrijheid die wij hoog in het vaandel moeten voeren en waar zij op spuwen en enkel bovenhalen om hun zin te doen?
Enfin, samengevat: zitten er hier ook "Di Rupo gelijkgestemden" op het gebied van het islamgedoe?
|
Ik weet niet wat hieronder staat. Is er iemand in staat om dit te analyseren?
https://www.demorgen.be/binnenland/n...rtij-b292e025/
N-VA wil partij Islam verbieden: "Ik walg van deze partij"
06-04-18, 17.46u - Redactie - Bron: VTMNIEUWS
De N-VA wil de partij Islam verbieden in ons land. Dat zegt N-VA-topstuk Theo Francken in naam van zijn partij aan VTM NIEUWS. "Partijen die de sharia willen doorvoeren, moeten verboden worden", klinkt het.
N-VA en Open Vld willen werk maken van een rechtsgrond om extremistische partijen zoals de Partij Islam tot de orde te roepen. N-VA wil met een grondwetwijziging proberen een dergelijke partij te verbieden, Open Vld wil zorgen dat het programma niet in praktijk kan worden omgezet. De liberalen willen in de Kamercommissie Grondwet werk maken van de scheiding tussen geloof en staat.
De Vlaams-nationalisten willen er wettelijk voor zorgen dat partijen die in strijd zijn met het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens (EVRM) en de sharia willen doorvoeren, verboden moeten worden. "In Duitsland bestaat dat al. Ook bij ons moet dat debat gevoerd worden", zegt Francken.
|