Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Vlaams Blok arrest (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=84)
-   -   Congres VB : het glas water v/ Vanhecke (https://forum.politics.be/showthread.php?t=24321)

neruda 15 november 2004 21:46

Congres VB : het glas water v/ Vanhecke

Kan zijn dat ik iets gemist heb maar heb opgemerkt dat er tijdens het congres van het VB Vanhecke een kleine 'macho'-incident heeft veroorzaak.
Hij kreeg een glas water aangeboden door een vrouw en blijkbaar had 'm iets losgelaten van " vrouwen zijn voor iets nuttig " of iets in die genre...
Kan een blokker dit bevestigen ?? Of iemand anders ? Kent iemand de ware toedracht ?

Pietje 15 november 2004 21:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door neruda
Kan zijn dat ik iets gemist heb maar heb opgemerkt dat er tijdens het congres van het VB Vanhecke een kleine 'macho'-incident heeft veroorzaak.
Hij kreeg een glas water aangeboden door een vrouw en blijkbaar had 'm iets losgelaten van " vrouwen zijn voor iets nuttig " of iets in die genre...
Kan een blokker dit bevestigen ?? Of iemand anders ? Kent iemand de ware toedracht ?

Ik dacht gehoord te hebben : "Waarvoor vrouwen al niet goed zijn..........."8)

neruda 15 november 2004 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Ik dacht gehoord te hebben : "Waarvoor vrouwen al niet goed zijn..........."8)

Inderdaad , that's it...ik hoorde kort d'erop een aantal boe-geroep ? Juist ?
Wel , Blokkelangers ? Iemand bevestiging van het incident ?

Pietje 15 november 2004 21:59

Citaat:

Inderdaad , that's it...ik hoorde kort d'erop een aantal boe-geroep ? Juist ?
Wel , Blokkelangers ? Iemand bevestiging van het incident ?

Door het gebulder van de "fürher" (waarlijk in de beste Jozef Goebbels ' stijl) , heb ik niet meer kunnen onderscheiden, of er "boeh" dan wel "hoongelach" uit de zaal kwam. 8)

Spolpoel 15 november 2004 22:03

Citaat:

Door het gebulder van de "fürher" (waarlijk in de beste Jozef Goebbels ' stijl) , heb ik niet meer kunnen onderscheiden, of er "boeh" dan wel "hoongelach" uit de zaal kwam. 8)

Dat boeh-geluid was niet meer dan de scheet-tirades waarmee enkele Blokbashers het congres probeerden te verstoren. Protest op gebruikelijk blok-bashers niveau quoi. 8)

neruda 15 november 2004 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Dat boeh-geluid was niet meer dan de scheet-tirades waarmee enkele Blokbashers het congres probeerden te verstoren. Protest op gebruikelijk blok-bashers niveau quoi. 8)

Zou het niet eerder zijn van een aantal vrouwkes die daar niet echt mee konden lachen ? Ik neem toch aan dat Blokkelangers toch nog mensen zijn niet ?8)

Pietje 15 november 2004 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel

Sinds wanneer, geraken niet-leden een congres binnen ???

neruda 15 november 2004 22:10

Citaat:

Tegenwoordig is een 'clownpak' voldoende om het VB congres binnen te loodsen...

Seba 15 november 2004 22:12

ik heb het ook gezien. zo'n grapjes zijn goed op familiefeestjes, maar niet echt gepast wanneer je op het punt staat voor de hele nationale media een nieuwe partij gaat aankondigen die 1000000 kiezers vertegenwoordigt me dunkt....
ik vond het nogal grof om dat meisje dat hem kwam helpen zomaar even belachelijk te maken voor heel België...

thePiano 15 november 2004 22:21

Citaat:

Inderdaad , that's it...ik hoorde kort d'erop een aantal boe-geroep ? Juist ? Wel , Blokkelangers ? Iemand bevestiging van het incident ?

Die hebben allemaal niks in de pap te brokken. Heel dat congres was een schijnvertoning. Er werd bijeen gekomen om tot een naamskeuze te komen op basis van debat tijdens een besloten vergadering, en dat terwijl het drukwerk en het logo al weken klaar lag. :)

thePiano 15 november 2004 22:22

Citaat:

Jeps, een beetje vreemde opmerking. :)

neruda 15 november 2004 22:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Seba
ik heb het ook gezien. zo'n grapjes zijn goed op familiefeestjes, maar niet echt gepast wanneer je op het punt staat voor de hele nationale media een nieuwe partij gaat aankondigen die 1000000 kiezers vertegenwoordigt me dunkt....
ik vond het nogal grof om dat meisje dat hem kwam helpen zomaar even belachelijk te maken voor heel België...

Heeft er iemand dit op tape feitelijk ?

Pietje 15 november 2004 22:46

Citaat:

Blijkbaar vinden "ons behangers" dat "humor" 8O .

"Jacques Vermeire, kom terug, alles is vergeven en vergeten" 8)

Het Skill Effect 15 november 2004 22:50

Was het glas halfvol of halfleeg?

FM 15 november 2004 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Er werd bijeen gekomen om tot een naamskeuze te komen op basis van debat tijdens een besloten vergadering, en dat terwijl het drukwerk en het logo al weken klaar lag. :)

Als ik mij niet vergis wat dit bij groen ook het geval...

Betweter 16 november 2004 14:17

Ik was daar en iedereen moest er eens mee lachen. Dat was trouwens een inside joke dis ik hier niet ga uitleggen ;)

cor 16 november 2004 14:49

Ik las daarjuist in 't blaadje van de Gamma reklaam voor VB.
VERF & BEHANG
Met speciaal Vandermeersch behangplaksel.

Betweter 16 november 2004 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cor
Ik las daarjuist in 't blaadje van de Gamma reklaam voor VB.
VERF & BEHANG
Met speciaal Vandermeersch behangplaksel.

*geeuw*

(was hier geen minimumleeftijd voor dit forum?)

cor 16 november 2004 14:52

Ik las daarjuist in de Gamma reclame voor VB:
VERF & BEHANG

Met speciaal Vandermeersch behangplaksel!

Dorian 16 november 2004 16:26

Citaat:

partij gaat aankondigen die 1000000 kiezers vertegenwoordigt me dunkt....

"Heel België" ... amai, jij denkt toch niet dat de Franstaligen naar zo'n slechte Reality Show hebben gekeken ? Een samenvatting van 3 sec in het nieuws was ruim voldoende ! ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be