![]() |
Gedoogbeleid en legalisering drugs: de waarheid komt naar boven
Al die linkse leugens over drugstolerantie hangen al heel lang mijn kloten uit.
Maar zie: de waarheid komt aan het licht. titel: Alweer Nederlandse stad die genoeg heeft van cannabis http://www.standaard.be/cnt/dmf20180416_03466009 Citaat:
|
Eigenlijk zijn het(alweer) de Amerikanen die tonen hoe het moet.
Cannabis is in een aantal staten toegelaten,of het is het niet.... Waar het toegelaten is wordt het een steeds "gewoner" soort handel,met een openbare handelsketting die belastingen betaald en waarvan de uitbaters en producenten zich als gewone entrepreneurs gaan gedragen..... Waar het niet toegelaten is,is het niet toegelaten,met de zware hand vand e wet van toepassing op overtreders.... Die "iet of wat toegelaten" in bepaalde buurten concentreert alleen maar overlast.......decennia ervaring wijst daar dus alleen maar op....Temeer daar,in het Nederlandse geval,de bevoorrading dan nog via slinkse kanalen moet gebeuren (het absolute topppunt van schijnheiligheid) waardoor ook daar de "buurlanden" van kunnen "meegenieten".....:roll: Bartje had recent gelijk..... |
Citaat:
Dat hangjongeren die staan te zuipen en te blowen voor overlast durven te zorgen ? Bestaan daar dan leugens of valse waarheden over ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat is dat eigenlijk, een pro cannabis blower? Bestaat daar ook zoiets als een amateur en pro circuit in misschien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, ik dacht dat het om de 200 meter toepen smoren ging :lol::-P
|
Citaat:
Als ik schrijf 'pro cannabis', dan bedoel ik 'pro cannabis'! OK?? Compris? Begrepen? Ik had het hier over de extreem rechtse cannabis aanhangers die hier zij aan zij met u de blower threads volschrijven, niet over de maatschappelijke discussie. Dat ge dat niet door had is al heel erg! |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens goed en kwaad. Van de bijbel van de linkse kerk. |
Citaat:
Wie niet blowt laat het onverschillig. Er is immers geen enkel voordeel aan het legaliseren. |
Citaat:
|
Citaat:
En toch laat hem allesbehalve onverschillig, hij wil elke gebruiker van cannabis in de gevangenis waar die liefst nog gemarteld mag worden van hem. Geef hem de kans en tegen dat schoof gereed is roepen de mensen, "Hitler kom terug, alles is vergeven". |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be