Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Top 3 meest gehate poltiekers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243252)

Profiteur 19 april 2018 15:22

Top 3 meest gehate poltiekers

Altijd tof om eens te zien welke politicus iemand het meest haat. Het verschilt al wel eens naargelang ze meer of minder in de actualiteit te komen. Voor vandaag en na een leuk uurtje Villa Politica is mijn top 3 alvast :

Dirk Van der Maelen : veruit de meest arrogante kwal die ik erger dingen toewens dan ik voor mogelijk kan houden. Moest die voor mijn neus staan ik zou mijn tong moeten stuk bijten om er niet op te kloppen. Gelukkig ben ik vredelievend en zeker niet haatdragend.

Christof'ke Calvo : vandaag niet op TV gezien maar al jaren wisselnd mijn nummer 1 en 2 in mijn top 3. Hij wil van Mechelen een allochtonenstad maken waar enkel allochtonen nog met hun dikke Mercedes en BMW binnen gaan mogen en hij de Vlaming liefst zou zien verhuizen. Op vlak van arrogantie en kakken op de burger is er niemand dan Calvo die beter kan.

Wouter De Vriendt : zegt veel in het parlement maar eigenlijk weet niemand waar hij over brabbelt. Waarschijnlijk hijzelf niet. Ook enorm arrogant en een ego groter dan duizend Trumps samen. Ik wens deze zakkenvuller dan ook niet het beste maar eerder zoveel mogelijk ellende en kwaad toe.

Voila even mijn gal op de 3 meest arrogante politici van de dag geuit :twisted:

Dadeemelee 19 april 2018 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8694817)
Altijd tof om eens te zien welke politicus iemand het meest haat. Het verschilt al wel eens naargelang ze meer of minder in de actualiteit te komen. Voor vandaag en na een leuk uurtje Villa Politica is mijn top 3 alvast :

Dirk Van der Maelen : veruit de meest arrogante kwal die ik erger dingen toewens dan ik voor mogelijk kan houden. Moest die voor mijn neus staan ik zou mijn tong moeten stuk bijten om er niet op te kloppen. Gelukkig ben ik vredelievend en zeker niet haatdragend.

Christof'ke Calvo : vandaag niet op TV gezien maar al jaren wisselnd mijn nummer 1 en 2 in mijn top 3. Hij wil van Mechelen een allochtonenstad maken waar enkel allochtonen nog met hun dikke Mercedes en BMW binnen gaan mogen en hij de Vlaming liefst zou zien verhuizen. Op vlak van arrogantie en kakken op de burger is er niemand dan Calvo die beter kan.

Wouter De Vriendt : zegt veel in het parlement maar eigenlijk weet niemand waar hij over brabbelt. Waarschijnlijk hijzelf niet. Ook enorm arrogant en een ego groter dan duizend Trumps samen. Ik wens deze zakkenvuller dan ook niet het beste maar eerder zoveel mogelijk ellende en kwaad toe.

Ge moet u niet zo laten meeslepen met uw partijpolitieke overtuiging.

Als ge u begint kwaad te maken op mensen die niet exact zeggen wat uw mening is dan zijt ge fout bezig.

Kalmeer, haal diep adem en ga met een frisse pint op het terras zitten.

Ik ben het dikwijls oneens maar ik haat geen enkele Belgische politicus of politica.

Garry 19 april 2018 17:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8694840)

Als ge u begint kwaad te maken op mensen die niet exact zeggen wat uw mening is dan zijt ge fout bezig.

Ik ben het dikwijls oneens maar ik haat geen enkele Belgische politicus of politica.

Die dikke hypocriete olifant van het O.VLD samen met haar partijvoorzitster. Die laatste doet mij steeds denken aan een GPS," links, rechts, links, rechts,links, rechts, links,rechts,lin............................ ................................................. En de Klucht van het zelfde gezelschap mag het 3 tal vervoledige.

geertvdb 19 april 2018 17:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8694817)

Dat ge dit noodzakelijk vindt om deze draad te starten, is een teken dat ge het grondrecht vrijheid van meningsuiting niet goed snapt.

Garry 19 april 2018 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8694840)

Goei gedacht, ga ik direct doen.

Feitelijk zouden we een club moeten stichten die dan samen op het terras kunnen bakkeleien over politiek bij een lekkere pint. Dat zou veel plezanter zijn dan al dat getik hier aan die computer.

Garry 19 april 2018 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8694899)
Dat ge dit noodzakelijk vindt om deze draad te starten, is een teken dat ge het grondrecht vrijheid van meningsuiting niet goed snapt.

zeg, die mag toch wel een draadje opstarten zeker. Niets mis mee.

Pericles 19 april 2018 18:13

Bij mij staat op plaats 1 Guy Verhofstadt op plaats 2 Guy Verhofstadt en u raadt het al op plaats 3 Guy Verhofstadt.

Zeus 19 april 2018 18:29

Goedele Uyttersprot
Youro Casier
Vincent Van Peteghem

Stoemelings verkozen nobody's die geen kloten bijdragen aan het debat en op de achterste banken te zitten potverteren.

Xenophon 19 april 2018 18:36

Leterme, Dehaene, Beke.

Niet toevallig ACW uitschot.

De schoofzak 19 april 2018 18:42

Citaat:

Jij zegt nu net het omgekeerde, namelijk dat hij niet zou mogen spreken over zijn haat, terwijl je net hem verwijt de vrije meningsuiting niet te snappen.
Wel, dat snap ik niet.

Verder maak ik een verschil tussen haten en politiek-haten.
Wat betreft politiek-haten ben ik dus grondig: ik haat die van de andere partijen allemaal tot in het diepste van mijn politieke vezels.
Maar dat is dus slechts show-haten.

Verder probeer ik me niet te laten beïnvloeden omdat dien ene een zaagstem heeft, en dien andere een draai in zijn hersens dat hij de hele wereld wil verbeteren.

N-Vb 19 april 2018 18:43

Geens, Schouwvlieg, oude krokodillen zoals Vande Lanotte, Verhofstadt

Dadeemelee 19 april 2018 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8694916)
Bij mij staat op plaats 1 Guy Verhofstadt op plaats 2 Guy Verhofstadt en u raadt het al op plaats 3 Guy Verhofstadt.

Je legt daar een beetje de vinger op de wonde bij alle politici:

Verhofstadt heeft zinnige dingen gezegd voor en nadat hij in een regering zat. En dat lijkt een constante bij onze (beroeps-)politici.

Wapper 19 april 2018 18:48

Citaat:

Vrijheid van meningsuiting bestaat niet, dat schijnt u niet te snappen.

Dadeemelee 19 april 2018 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8694931)
Jij zegt nu net het omgekeerde, namelijk dat hij niet zou mogen spreken over zijn haat, terwijl je net hem verwijt de vrije meningsuiting niet te snappen.
Wel, dat snap ik niet.

Verder maak ik een verschil tussen haten en politiek-haten.
Wat betreft politiek-haten ben ik dus grondig: ik haat die van de andere partijen allemaal tot in het diepste van mijn politieke vezels.
Maar dat is dus slechts show-haten.

Verder probeer ik me niet te laten beïnvloeden omdat dien ene een zaagstem heeft, en dien andere een draai in zijn hersens dat hij de hele wereld wil verbeteren.

Haat is toch een straf woord Schoof. Ik heb wat zitten nadenken of ik ooit iemand gehaat heb en eigenlijk vind ik niemand.

kelt 19 april 2018 18:59

"Haat" is misschien geen goed gekozen woord,omdat "haat" een ZWAAR woord behoort te zijn voor een evenredig zwaar gevoelen waar evenredig zware akties op volgen....

"haat" is iets voor Midden-Oosterlingen,niet voor ons.

Minachting ....zwaarder kan het niet gaan in het beoordelen van sommige politici,en dan weet ondergetekende eigenlijk al lang niet meer waar beginnen....

Eduard Khil 19 april 2018 19:03

1) Calvo: als ze die op een spreekgestoelte zetten in de buurt van windmolens, dan kunnen alle centrales gewoon gesloten worden. Zo'n windmaker
2) Eric Vanrompuy: als uw fles schoonmaakazijn leeg is, kan je altijd zijn speeksel gaan opvangen
3) Kitir: ze was beter aan de band blijven staan. Maar dat kon natuurlijk niet, ze heeft die fabriek kapotgestaakt met hare vakbond.

Ik zag hier Wouter Devriendt ook ergens staan: daar ga ik niet mee akkoord. Bij de groene zouden ze beter wat meer van zijn stijl en die van bvb Vanhecke volgen, ipv Almaci of Calvo

Wapper 19 april 2018 19:04

Kristof Salvo en VanderMaelen, omdat ze beide menen dat het om oppositie te voeren volstaat om als foorapen aan hun orgel te draaien.
Als sterke derde: Philip Le Grand Circulateur Watteeuw.

Wapper 19 april 2018 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8694946)
1) Calvo: als ze die op een spreekgestoelte zetten in de buurt van windmolens, dan kunnen alle centrales gewoon gesloten worden. Zo'n windmaker
2) Eric Vanrompuy: als uw fles schoonmaakazijn leeg is, kan je altijd zijn speeksel gaan opvangen
3) Kitir: ze was beter aan de band blijven staan. Maar dat kon natuurlijk niet, ze heeft die fabriek kapotgestaakt met hare vakbond.

Ik zag hier Wouter Devriendt ook ergens staan: daar ga ik niet mee akkoord. Bij de groene zouden ze beter wat meer van zijn stijl en die van bvb Vanhecke volgen, ipv Almaci of Calvo

2
En idem voor de sossen: de enige van de laatste 20 jaar met een briljant stel hersenen - Frank Vandenbroucke - die zetten ze buiten.

Dadeemelee 19 april 2018 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8694943)
"Haat" is misschien geen goed gekozen woord,omdat "haat" een ZWAAR woord behoort te zijn voor een evenredig zwaar gevoelen waar evenredig zware akties op volgen....

"haat" is iets voor Midden-Oosterlingen,niet voor ons.

Minachting ....zwaarder kan het niet gaan in het beoordelen van sommige politici,en dan weet ondergetekende eigenlijk al lang niet meer waar beginnen....

Nuja wat is de vraag dan eigenlijk:
- de domste
- de ergerlijkste
- de ambetantste
- de lelijkste

Ik heb de indruk dat er hier meestal voor de (tov de eigen politieke partij) ambetantste gekozen wordt.

En dat is eigenlijk een compliment ;-) :-P

geertvdb 19 april 2018 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wapper (Bericht 8694936)
Vrijheid van meningsuiting bestaat niet, dat schijnt u niet te snappen.

Moogt gij niet alles zeggen wat ge wilt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be