![]() |
Geschoren?
Stel ik mij de laatste tijden de vraag wat veel mannen zien in een 'terroristenbaard' te laten staan?
Staat dat stoer misschien? Te lui om naar de kapper te gaan, zich te scheren of te fatsoeneren? Ook de reclame boodschappen op tv zitten stampvol bebaarde heren. ![]() p.s. ZZ Top heeft er niets met te maken in dit geval. |
|
Citaat:
|
![]() |
Ik vind zo'n baarden onhygiënisch, bweik zeg.
Mocht mijnen Albeir zo'n baard laten groeien kan hij maar in de zetel(stoel) gaan slapen! Ik vind niks lelijker als zo'n 'luizenbaard' bij mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat hun bakkes anders te mottig is om een wijf te vinden |
Zolang het geen Volksunie baardje is is het oké.
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Je moet trimmen zodat de haren gelijk staan, daarbij moet je uitzoeken welke lengtes je de trimmer zet - Je moet de baard ook regelmatig wassen want er komen etensresten in enzo Je kan best ook baardolie gebruiken om de haren zachter te maken zodat hij prettig aanvoelt, zeker bij cunnilingus is dat zeer belangrijk, vraag maar aan de vrouwen hier op het forum, die kunnen zeker beamen dat als hun kut gelikt wordt door een onverzorgde bebaarde man dat dat erg vervelend is, en helemaal niet prettig :-( terwijl de zachte haartjes net zorgen voor extra stimulatie! :-) Kietelhaar op de kittelaar! :-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niks mi met een volle baard, maar hij moet wel gesoigneerd zijn.
Spijtig heb ik hier en daar een plek waar geen haar groeit :-( |
Citaat:
|
In Antwerpen zijn de hipsterbaarden alweer aan het uitsterven.
Wat de vraaag oproept in welk godvergeten gat Universalia eigenlijk woont. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be