![]() |
91-jarige vrouw is meesterbrein achter fiscale miljoenenfraude
91-jarige vrouw is meesterbrein achter fiscale miljoenenfraude: 6 maanden cel en 7 miljoen armer
Citaat:
Strafmaat: Alles terugbetalen + een spuitje daarna, het spuitje is gratis. :? |
in de gloria
|
Citaat:
Pedofielen Zakkenrollers Witte boorden criminelen Gewelddadige criminelen Moordenaars Maffia bazen 91 jarige vrouwtjes die bij een van de grootste en rijkste organisaties van het land met miljoenen weglopen. (Overigens heeft ze in werkelijkheid de constructie als 50 jarige opgezet, maar de street cred die je krijgt als je als 91 jarige in de bajes over je miljoenenwinst verteld moet toch redelijk echt zijn.) |
Ik ben het er mij van bewust dat mijn kort bochtenwerk weer van die aard was dat 'hij' niet gesmaakt zou kunnen worden bij sommigen.
Dat kort bochtenwerk komt eigenlijk door dat ik van mening ben dat er veel criminelen nogal vrij gemakkelijk door de mazen van de wet weten te 'kruipen' en in bepaalde gevallen (Syrië strijders bijvoorbeeld) maar straffen krijgen waar je van denkt, menen ze dat nu echt zelf die rechters? De dame haar oudere leeftijd hoeft men (rechtbank) daarbij niet in te roepen als eventuele verschoning. Wat de oudere dame in kwestie gedaan heeft, het is- en blijft altijd een misdrijf. Met alle respect voor de dame haar hoge leeftijd maar u maakte wel een foutje. :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Luxemburg heeft de grootste Europese obligatiemarkt. De reden waarom er veel geld in Luxemburg werd en wordt aangehouden heeft dat land te danken aan haar expertise en handelsplatformen, niet aan haar fiscaliteit. Sinds de Europese roerende voorheffing is het fiscaal minder interessant geld op buitenlandse rekeningen aan te houden. |
Het is inderdaad wel spijtig dat er zo'n hoge belastingschalen zijn,
maar toch is het haar verdiende loon. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Straf diegene die de straf werkelijk verdiend. |
Citaat:
Fraude heb je natuurlijk in veel vormen (identiteitsfraude, internetfraude, zwartwerk, sociale fraude; ellenlange lijst) ) maar ik dacht dat men daar op de rechtbank toch niet zo met kan lachen als er zo een 'zaakje' voorkomt. :? p.s. Ik spiegelde mij bij het schrijven van het voorgaande op de 'koptekst' van het artikel op de online kranten zijnde: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is een testcase voor de fiscus. Er zijn nog miljarden euro's in vergelijkbare scenario's. Als er in beroep gegaan worden betekent zelfs het overlijden van betrokken persoon niet het einde van de procedureslag. |
Citaat:
De dievenbende die zich "overheid" noemt is veruit de grootste fraudeursbende van 't land. En veel "privé" fraude komt eerder door selectiviteit van de overheids-bende. Vrindjes, en daarom helemaal niet "privé". |
Das Goed Nieuws
Dus ik heb nog een paar jaar te gaan :lol:
|
Citaat:
|
Nu ja, decennialang aan belastingontduiking doen, en uiteindelijk veroordeeld worden op zijn 91 jaar, zegt volgens mij meer over de traagheid van het gerecht dan over wat anders.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be