![]() |
2%. Dat is de CD&V nog waard volgens peiling in Antwerpen
na het debacle met hun jood :lol:
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...ling~a3922569/ de linksen mogen hun anti-n-va droom opbergen. Zonder hen is er haast geen meerderheid te vormen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
- 1 maling Moeten kiezen op en partij en nadien niets meer mogen … - Moeten kiezen maar géén keuze kunnen maken over vooraf gesjoemelde afspraak. - Er zijn nu al onafhankelijken en misschien zelf Charia partij in de maak. HET moet dan toch NIET moeilijk zijn als NVA zo veel stemmen haalt dat géén enkele partij met hen wil samen werken, oeps …. Voorstel oplossing: Dat de NVA na die gewonnen verkiezing advertenties in de krant zet om brave, lieve, goed gezinde bereidwillige ONAFHANKELIJKEN te ronselen om de lege stoeltjes in t' schoonverdiep - Antwerpse stad bestuur te vullen waar de andere weigeren in plaats te nemen onder en burgemeester die democratisch de verkiezing won. Mensen die zich op en kieslijst laten zetten maar weigeren nadien democratisch mee te werken omdat ze niet de baas mogen spelen door de keuze van de kiezer worden zo toch makkelijk vervangen, >>>door BEREID- WILLIGEN met € of $ of andere pingpinping!!!!! toch Belgisch compromis????? De CD&V minister van Justitie werd toch ook niet verkozen, stond niet op en lijst meen ik mij te herinneren. Werd okuspokus wonderbaarlijk toch ingepland om ons recht te verdedigen Oeps? Hoe, Hebben wij voor hem gekozen??????:roll: Er zijn nu ook al zo veeeeeeeel omgekochte die niet verkozen zijn die ook betaald worden door gemeente, stad, staat, in sjoemel merk België door politiek vindingrijke constructies |
2 procent,
dat acht ik niet mogelijk. Er zullen zeker 2 procent van de kiezers zijn die ongewild en per ongeluk een tsjevenbolleke kleuren. Nu kan ik me wel iets voorstellen van de zenuwachtigheid bij de Antwerpse tsjeven. Ge gaat mij niet wijsmaken dat er geen zijn die die buitenlander van Puurs zouden willen defenestreren. En dat weten ze op hun Brussels hoofdkwartier. Trouwens, ook daar zitten er die het velleke van Peeters willen scalperen. |
Citaat:
Kris is gejost, aan 200km/u en hij heeft het aan zichzelf te danken. Niets is mooier in het leven dan een christen democraat die op zijn bakkes valt :-D (*) (*) behalve een blokker die datzelfde doet, maar dat is een evidentie. |
Citaat:
|
Dit is voor geen enkele partij een goede peiling. Ook niet voor de huidige coalitie.
|
Wat er nog aan mankeert dit jaar is een totaal Arco-debâcle.
Annus horribilis! |
kriskloenie wil burgemeester worden
jawadde |
Citaat:
Hopelijk nog wat bij voor Vlaams Belang, waardoor er eindelijk een einde zal komen aan het achterlijke cordon sanitaire ! |
Citaat:
|
CD&V heeft haar verkiezingscampagne al ingezet. Ons forum heeft een apart subforum over de verkiezingen nodig.
|
Citaat:
|
Dit geef een coalitie:
|
2% te veel.
|
Citaat:
|
Groen gaat nog stijgen naarmate de verkiezingen naderen.
|
Citaat:
De VLD is in Brakel ook al brokken aan het maken. |
Belangrijker dan het percentage dat CD&V haalt in Antwerpen, vind ik het percentage dat de politici de rug toe keert en niet meer gaat stemmen.
|
Een peiling van Het Laagste Nieuws. Uitgerekend op dit moment.
Hoe doorzichtig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be