![]() |
carre*our heeft mijn id gepikt! (pallet-sofa)!
... deze week in hun gazetje.... jawel, carre*our verkoopt nu ook pallet-sofa's! (remember dat ik laatst zo een ineen heb geknutseld, diy from the trash, lol) oulala en het is nog niet zo goedkoop wat die er voor vragen, 249 eurokes (komt v 349€) LOL
![]() o_0 |
anyway het bewijst eens te meer dat ik een trendsetter zen, yep :-D
|
die v mij is ook veel mooier, én goedkoper! ;-);-)
|
much better, yep :-)))))
![]() |
ehehehehehehe
|
Brico tuin
![]() Ik geloof geen 399€ :-o |
lol
|
Als je nog eens een idee hebt, één adres: https://www.epo.org/index.html
|
ihihihi
|
Café's in steden staan al jaren vol van die dingen. Panden zijn zo duur dat er voor andere investeringen (en dus echte economische groei) geen geld meer over is. En dus wordt het BNP opgeblazen met vals geld en valse groei en gebeuren de helft van de renovaties en investeringen in horeca infrastructuur in palettenhout. Waanzin. 'Trendy'.
|
En straks gaan wij,op het werk,weer mogen zoeken naar goei europaletten.Die worden zeldzaam in het bedrijf de laatste tijd ,enkel de oude,wormdoorvreten of oliedoordrenkte exemplaren blijven over,om het dan maar niet te hebben over deze waar een stuk afvalt als je ze opheft.(leuk hoor,als je 1600 kg op een palet staan hebt en het palet kan niet meer neergezet worden 8O )
Nu weten we waarom,de mensen ZITTEN tegenwoordig op nieuwe paletten gedomme..... Vroeger diende dat om goederen op te zetten . Geef terug! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb die gasten van Brico door? Ze verkopen de palletten waarop die kussens en BBQ-spullen geleverd worden vanuit China tegen formidabele winst door. :oops: |
Met 'n voorraadje paletten, basisgereedschap en wat creativiteit, kan een low budgetter aan de slag:
https://www.google.be/search?q=palet...w=1018&bih=493 |
dat soort constructies zijn zo oud als de straat.
Maar het is wel grappig om te zien dat bembem zich (onterecht) bestolen voelt. Dan weet ze misschien eens wat het is wanneer ze zelf weer aan het stelen is van anderen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be