![]() |
Zwaarlijvigen moeten meer tax betalen op snoep, chips en vettige rommel
Ik heb het net voorgesteld aan Maggie De Block maar ze heeft nog niet gereageerd. :cry:
|
Ook op ijsjes ?
Zit vol met suikers, en das ook niet goed voor de lijn. ![]() |
Citaat:
|
Maggie zou zelf eens wat minder fritten vreten, ipv 9-jarige kindjes hun cannabisolie afnemen.
|
Bmi aan de kassa berekenen.
Nog iets? |
Practisch: Aan de kassa wordt iedereen gewogen, de lengte gemeten, zijn/haar BMI berekend, en een prijstoeslag toegepast.
Dat kan er nog wel bij in de Delhaize waar ik nu al pukkels krijg van het oeverloos gezeik met de bonnetjes, de zegeltjes, de stempeltjes, de speciale checques... |
bembem wordt getaxeerd
|
Citaat:
Onthoud u van te reageren voor mij met hetzelfde idee! |
Citaat:
|
Citaat:
Zo maar voorkruipen ? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citaat:
Als je leest dat haar man doodnormaal zegt dat ze minstens drie keer per week naar het frituur gaan... |
Unia laat niets van zich horen.
Hun frank is nog niet gevallen dat er onder de mensen met migratieafkomst meer overgewicht is. |
Citaat:
Daar sta je dan als hypergezonde sporter die door het zwaardere spierweefsel boven het gemiddelde BMI uitkomt. |
Het zijn eigenlijk de (ziekte-)verzekeraars annex -fondsen die hun ledenbijdrage zouden moeten aanpassen aan het risiconiveau.......
De winkels kunnen dat niet doen,ze riskeren anders vechtpartijen tussen de klanten om het laatste pallet goedkope bloemkolen terwijl ondertussen de BBQ-vleespaketten blijven liggen En zelfs om het pallet zelf dreigt gevochten te worden :oops: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel een echte vettaks voor: burgers moeten zich officieel laten wegen en hun vetpercentage laten meten en per kg vet te veel een nog vast te stellen bedrag laten betalen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be