![]() |
Verboden: leeuwenvlag uitdelen op 11 juli
Verboden: leeuwenvlag uitdelen op 11 juli
Citaat:
En dan nog een héél slechte ook nog. In welk vakje moeten 'we' dat gaan plaatsen, dat wat het artikel blokletterde? 8O |
Volgens het artikel is de Vlaamse Leeuw dus een "gadget". Dat verklaart veel natuurlijk.
|
De drank hakt duidelijk zwaar in op Homans' geheugen.
Dat mens heeft dringend hulp nodig. |
Mag de Belgische vlag worden uitgedeeld op 21 juli?
|
Citaat:
|
dus als ik, niet partijgebonden, een Vlaamse vlag wil uitdelen op 11 juli, mag dat niet??
|
Citaat:
Op zich geen probleem mee dan. |
Citaat:
Ik zie dus eigenlijk geen probleem. |
Het is natuurlijk moeilijk: worden er vlaggetjes uitgedeeld zal er zeker ook commentaar komen, worden er geen uitgedeeld, dan is er ook commentaar.
Telkens de NVA of iemand van de NVA beweegt is er commentaar, uiteraard. |
Citaat:
|
Citaat:
"De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" dixit BDW |
Citaat:
Ik heb al genoeg brol in mijn kot. Vlaggen daar begin ik zelfs niet aan. Of toet, als 12-jarige had ik er een van Guns n' roses |
Valt wel heel makkelijk te omzeilen, niet? Gewoon een van je satellietorganisaties inzetten.
|
Citaat:
Is Homans eigenlijk wel in staat haar bevoegdheden uit te oefenen ? Ze stelt toepassingsvragen over het kiesdecreet dat verdomme door haarzelf is opgemaakt ? Of zuipt ze nog altijd zoveel ? |
Citaat:
|
Peter Principle, geschreven door Dr. L.J. Peter.
Daar zijn je berwijzen. |
De journalist die het artikel schreef is inderdaad erg onvolledig: het zijn enkel "de partijen" die geen gadgets mogen uitdelen in de sperperiode.
Ondertussen licht hij of zij ons niet in wat er onder de partij valt: de partij zelf vanzelfsprekend, iedereen die op de lijst staat vanzelfsprekend, maar wat met de gewone leden of sateliet-organisaties ... ?? Voor de rest lezen ook de forummers het artikel erg vluchtig. De vraag die voorgelegd werd aan het parlement, zodat alle partiijen ook later eenzelfde lijn verplicht zijn te volgen (denk aan 1 mei, de volgende keer ...): is 11 juli een periodieke gebeurtenis. |
Citaat:
|
Het is doodeenvoudig jennen vanwege CD&V en SPa, onder het mom van de "commissie voor controle op de verkiezingsuitgaven".
Ik lees vandaag in de Tijd dat N-VA zich verzet tegen het verhogen van de vakbondspremie. Die vakbondspremie is op zichzelf reeds een echt schandaal en kan niet beter vergeleken worden dan met de "pizzo" die de Italiaanse maffia toepast om ondernemingen zogezegd te "beschermen". CD&V is daarvoor nu zeer kwaad op N-VA. Wat te verwachten was van een partij die van haar inhoud volledig is ontdaan en helemaal is opgevuld door de mafiose sjoemelaars van het ACW/beweging.net middenveld. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be