![]() |
Slecht nieuws....
Vader van 9 kinderen ontdekt na 35 jaar huwelijk dat hij onvruchtbaar is....
https://www.hln.be/bizar/vader-van-9...r-is~a35bf510/ .... Hij heeft de scheiding aangevraagd. Moet erg zijn. Moeten vernemen dat je onvruchtbaar bent.... |
Citaat:
|
Hij wordt natuurlijk de "laughing stock" van het dorp....ze heeft hem al die tijd "gevogeld"....en dat voor een leraar....:roll:
|
Citaat:
|
als die daar al 35 gene last van heeft, waarom dan die scheiding?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze is misschien onbevlekt ontvangen...9 keer...Allah ziet het groter hé
|
Citaat:
|
Ze wordt waarschijnlijk gestenigd en een man wordt gehuldigd als hij dit zou doen. Een vrouw is in de islam minder waard dan een hond.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
p.s. Ik denk dat ik ook eens naar een uroloog ga één van de volgende dagen want ik ben zo eens in een situatie beland dat er eensklaps een kindje (jongetje) al Papaaaaaaa gillende op mij af kwam gelopen. Alle mensen in het warenhuis aanwezig keken om, ook ik keek om, omdat ik dacht: dat moet tegen een vent zijn die achter mij staat, maar daar stond niemand meer. Gelukkig bleek de kleine zich vergist te hebben. :roll: De moeder kende ik ook niet daar ik niet gehuwd ben. :rofl: Zouden er moeders zijn die hun kinderen dat soort van training geven om zo aan geld te geraken misschien? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beetje benzine, stekje, en dan WOEFFFF ! Enne, ondertussen nog iets gehoord van Amadeus ? :lol: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be