![]() |
Alweer mag Francken terrorist niet uitwijzen: staatssecretaris zelf naar Marokko
Alweer mag Francken terrorist niet uitwijzen: staatssecretaris zelf naar Marokko
Citaat:
Citaat:
![]() Stel ik mij de vraag waarom men de terroristen die hier in België rondlopen en hier totaal niet thuishoren zo graag onderdak wil blijven verschaffen. Dat begint mijns inziens toch een beetje dramatische proporties aan te nemen dat bepaalde personen die het 'handje boven het hoofd' willen blijven houden. Hoog tijd dat men die 'Raad voor vreemdelingenbetwistingen' eens even tot orde gaat roepen of die hun 'winkel' gewoon sluit wegens onkunde. |
Best eigenaardig dat dit bericht verschijnt nadat men de verblijfsvergunning van 112 zware criminelen ingetrokken zou hebben.
Citaat:
![]() |
Francken wil Marokko overtuigen niet meer te folteren, zodat eindelijk terroristen kunnen uitgeleverd worden
Citaat:
Of u daar moet gaan over palaberen dat die een voorkeursbehandeling moeten krijgen dat lijkt mij dan weer wreed ver gezocht. :roll: |
Ik zal eens moeten opzoeken welke "progressieven" deel uitmaken van die fameuze Raad voor Vreemdelingenbetwistingen.
|
Onafgezien van de pogingen om met Marokko,land waar Belgie vrij goede relaties mee heeft te blijven communiceren omtrent mensenrechten,(ook van gedetineerden) is er toch een probleem zo groot als een vliegtuighangaar dat maar blijft aanslepen.
De dubbele nationaliteit natuurlijk,en de veel te trage methode om de Belgische portie ervan af te nemen,in ieder geval van wie niet in Belgie geboren is.. Het zou naderhand veel extra juridisch gehakketak besparen. |
Het is toch niet meer dan 'normaal' dat (de heersende klasse van) een land als Belgie goede betrekkingen onderhoudt met (de heersende klasse van) een land als Marokko?
Zowel Belgie als Marokko zijn koninkrijken, in beide landen is de Islam een erkende godsdienst, in beide landen werd/wordt een bevolkingsgroep als tweederangs beschouwd (in Belgie de flamouche, in Marokko de berbère), en in beide landen kijkt men gretig neer op negers :-o Belgie en Marokko lijken wel voor mekaar geboren :twisted: |
Jambon en Francken willen dat Marokko veroordeelde criminelen opvangt
Citaat:
Want dan stel ik mij weer de vraag, als vragensteller van dienst: mocht het zijn dat Jambon en Francken dat gedaan zouden kunnen krijgen (<- twijfelachtige zaak 8O ) wat moeten ze daar langs de andere kant moeten voor inleveren? Dat wij er nog duizenden meer moeten ontvangen? Een medaille heeft altijd een keerzijde dacht ik? :? |
Met andere woorden: Francken mag een Marokkaanse terrorist niet naar Marokko uitwijzen, bijgevolg heeft hij zichzelf (tijdelijk) naar Marokko uitgewezen. En het circus draait verder...
|
Citaat:
Hier zijn dat hotels in vergelijking met ginder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be