![]() |
De pleonasmendraad
Via krantenkoppen.be valt mijn oog op volgende krantentitel : «Vrouwelijke dievegge gaat aan de haal met negen kilo chocolade onder haar rok »
https://nl.metrotime.be/2018/04/29/m...nder-haar-rok/ Een vrouwelijke dievegge, dus. Dergelijk onjuist taalgebruik verwacht ik niet van een journalist(e), zegge van iemand voor wie taal toch de basis is van zijn/haar beroep, maar wellicht is dit een gepaste aanleiding om een pleonasmendraad in het leven te roepen. Post hier de pleonasmen die u in uw media ontdekt…. |
Zinloos geweld. Hoe kan geweld zinvol zijn vraag ik me dan af?
|
Citaat:
Zeg nu niet dat dit niet zinvol is hé. :lol: Alhoewel.... |
Arrogante Antwerpenaar.
|
Wereldvreemde Belgicist.
|
Accent jobaanbieding:
Uitstekende correspondentie vaardigheden (schriftelijke brief- en emailuitwisseling met klanten, schuldenaren, advocatenkantoren en OCMW's) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Men zou geslachten moeten weren uit titels net als men de scheiding tussen mannen en vrouwen wc's moet verbieden. Dat is nl discriminatie tov genderfluïde mensen. Iedereen X. En half Afrika importeren omdat we ons niet meer voortplanten.
|
Citaat:
Of aan de geallieerde soldaten die de invasie van Japan niet moesten uitvoeren. |
gemotiveerde medewerker
|
Citaat:
|
Citaat:
Art. 416 Strafwetboek. Er is noch misdaad, noch wanbedrijf, wanneer de doodslag, de verwondingen en de slagen geboden zijn door de ogenblikkelijke noodzaak van de wettige verdediging van zich zelf of van een ander. Acties van verzetsbewegingen tegen de Duitse bezetter tijdens WOII lijken me eveneens een zeer duidelijk voorbeeld van zinvol geweld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Graaiende sos ;
verontwaardigde Groene hardwerkende Vlaming. luie Waal onverstaanbare West-Vlaming partijgetrouwe N-VA'er gediscrimineerde Marokkaan vrolijke Limburger lawaaierige Hollander en om niet te lang te zwammen : alerte Antwerpenaar 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be