![]() |
Belachelijke brilsmurf : regering van de werkmensen
![]() Citaat:
|
Ik ben alvast niet iedereen.
|
deze regering doet het verre van slecht. Kon nog stukken beter, door zwaar te snoeien in de ambtenarij en sociale zekerheid. Maar dat hebben ze helaas nog altijd niet gedaan.
Maar toch: leve deze regering van rechtvaardige rechtsen :cheer: |
Citaat:
Is het omdat er een paar man meer aan het werk is? In heel Europa is er een paar man meer aan het werk. Hier is de groei van de werkgelegenheid zelfs lager dan quasi overal. :roll: |
Voor het eerst in al die jaren is er een regering die de werkmensen (waar ondergetekende toe behoort) niet als "bemoederbaar" beschouwt maar als trotse burgers met hun eigen stel hersenen...
Wat een verschil met centrumlinkse regeringen met hun neiging om zwakte te ondersteunen en sterkte te belasten waardoor,o wonderbaarlijk,alles en iedereen steeds zwakker en minder weerbaar geworden is.... |
Citaat:
Dat is zeer spijtig in een land met een links gezinde media. |
Citaat:
Of hebt ge liever dat we nog wat buitenlandse werkkrachten moeten aantrekken? |
Citaat:
Dus een ondertewerkstelling in de privé van 750.000 werkkrachten. Ik zou toch maar bescheiden juichen. ;-) |
Ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn inkomen sneller is gestegen dan mijn facturen afgelopen jaren.
|
Nieuwe regering, oude vaten. Er is weinig gewijzigd behalve voor de VOKA leden.
|
Het geheugen van sommige mensen is echt heel kort.
De nva heeft gezegd voor de verkiezingen dat het tweeland in crisis verkeert, door de torenhoge staatsschuld. En dat het afbetalen daarvan bloed, zweet en tranen ging kosten. Wie met die wetenschap in het achterhoofd, heimwee zou hebben naar Di Rupo, die moet maar links stemmen. Wie vindt dat het best wat rapper mag gaan, moet maar op de nva stemmen. En al de rest is praat voor de vaak. |
Citaat:
Deze regering is in hetzelfde bedje ziek. En de N-VA doet evenzeer mee aan de koehandel die hij beschrijft. :roll: |
Citaat:
Fyi: zelfs Griekenland is nu uit de problemen. |
Citaat:
De groeiende pensioenlast in combinatie met een ietwat sputterende economie en een stijgende rente en we zijn virtueel failliet. |
Citaat:
Pensioenstijging en economie is iets dat traag gaat en waar iets aan gedaan kan worden. |
Citaat:
https://www.tijd.be/politiek-economi...n-ooit/9953072 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Ze saneren niets. |
Citaat:
Dit land valt trouwens niet te saneren. De vakbonden, het middenveld en de zuilen zullen vechten tot ze er bij neervallen om de verworven rechten te verdedigen. De toekomst zal hen worst wezen, de jeugd zal ervoor mogen opdraaien. Dat is nu eenmaal het grote nadeel van de vergrijzing: die ouwe mensen willen van geen wijken weten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be