![]() |
de Vlaming en zijn fermette
toch triest dat men in een veredelde boerderij wenst te wonen, zich veelal 20 jaar in de schulden steekt met een hypotheek, en dan maar kappen op zij die in een 'kruipkot' wonen, men zou misschien eens beter beseffen dat een kruipkot naar Vlaamse normen een palace elders is, cf de Hong Kong cage people bvb of de tiny houses & apartments die aan een opmars bezig zijn in tal van (westerse) grootsteden...
anyway het kan mij geen bal schelen dat ik in een so called 'kruipkot' woon, zelfs al win ik morgen met de euromillions zal ik me nog geen fermette willen aanschaffen, over my dead body die Vlaamse kleinburgerlijke bekrompenheid, en dat denkt mij te overtroeven, think twice mij raakt dat niet hoor ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Gaat gij de Vlamingen de kost geven die ook in een kruipkot wonen? |
btw 9m² is een kruipkot, iets van om & bij de 30m² is dat niet
|
Citaat:
|
ps ik heb het over kleinburgelijke Vlaming mentaliteit als die v Tav*k & co, niet alle Vlamingen natuurlijk :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn was- en materiaalkot vanachter is groter dan dat :lol: wonen op 30m² is een kruipkot. :lol: |
Ik heb wel eens een fermette
|
Dat klinkt al zo erg als die, die niet in een BMW gezien willen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een fermette is een huis waar ooit mensen gewoond hebben die hard gewerkt hebben voor hun geld. Begrijpelijk dat niet iedereen daarmee geassocieerd wil worden.
|
Allez nu we gaan we wat zitten zagen over fermettes. Waar sommige mensen zich toch mee bezig houden.
|
Citaat:
Citaat:
![]() ² in fermettestijl :silly: |
Citaat:
In onze ogen daarentegen wel... Mijn garage alleen al is al zo groot dan uw "appartement annex kruipkot"...:lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
typisch :roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be