Hoeveel procent van de Thai in Be heeft een verleden in de prostitutie?
ik volg momenteel een imo interessante discussie gaande op het thailandforum, dit is de openingspost:
Citaat:
Het is lang geleden dat ik nog naar Thaise markt geweest ben...
Maar zeker in het begin toen ik er kwam, vroeg ik me dat wel eens af...
Het exacte antwoord zal niemand weten... maar wat vermoedt u?
Dat is de vraag.
Kom nu niet vragen wat bedoel je met prostitutie? Daar bedoel ik mee geld krijgen voor een seksuele handeling.
Of dat dat nu gaat van een happy massage tot iemand die meegenomen wordt uit een bar... 
En kan je ze er uit halen? Nadere verklaring aub
|
Citaat:
Mijn ex is een ladyboy en heeft in een blowjob-bar gewerkt in Pattaya , maar eigenlijk zijn het uw zaken niet en het boeit me helemaal niet of iemand anders in de prostitutie heeft gezeten . Ik heb ooit sex gehad met een getrouwde vrouw , terwijl haar man in het ziekenhuis lag , maar dat wist ik niet . Wat is dan het ergste ? Een barlady nemen of een huwelijk kapot maken , omdat de vrouw graag met iedereen gratis gaat flikflooien . Jezus man ...ge start een topic omdat je uw eigen aan het vervelen zijt of wat ?
|
Citaat:
Dat is nu iets wat me niet interesseert.Wat voor mij belangrijk is hoe een persoon zich gedraagt tegen over mij.
Welk percentage er in zit?Veel,veel meer dan sommigen denken en minder dan wat anderen denken.
Het verleden van mensen is niet zo belangrijk voor me,de negatieve kanten van iemand bezorgen me een afkeer en soms vind ik iemand aardig zonder te weten waarom.Gewoon zomaar.
|
Citaat:
Een beetje flaming van de huistrol.
|
Citaat:
Inderdaad.
Er mankeert een keuze in de poll, namelijk "interesseert me geen fluit"
|
Citaat:
Een topic waarmee je natuurlijk de stigmatisering versterkt.
|
Citaat:
Mij interesseert dat wel...
Als ik naar een gevangenis zou gaan... zou ik me ook de vraag stellen "wie van die mannen zou iemand vermoord hebben?"
Als ik naar een zwembad zou gaan... zou ik me de vraag stellen "wie van die redders heeft al iemand gered?"
Als ik naar de autokeuring zou gaan zou ik me de vraag stellen "wie van die tien in de rij gaan ze er niet doorlaten?'
Bon ja... je hebt mensen die zich nooit vragen stellen natuurlijk...
En er zijn zelfs mensen die zich afvragen waarom de lucht blauw ziet... Nu ja...
We wijken af...
Mij interesseert het bvb niet "Wat is het lekkerste Thaise bier?"
Ik zit daar toch ook niet over te zagen. Blijkbaar is dit een gevoelig topic. 
En ik denk dat er veel liegen als ze naar een Thaise bijeenkomst gaan zich nog nooit die vraag bij zichzelf gesteld hebben.
|
een aantal verdere reacties zijn gieren, brullen, lachen... :lol::lol: echt, it's better then tv, nee wat zeg ik > yt :-):-P:-):-):-P
but that being said, wat denken jullie? thx ^^
|