![]() |
Nigel Farage vindt België “geen echt land”
Nigel Farage vindt België “geen echt land”, Michel en Verhofstadt dienen hem van antwoord
Citaat:
Wat zou die slikken? :roll: Onze vorige premier wist hij de 'koosnaam' schotelvod aan te meten. Op huidig ogenblik is de gek van mening dat België geen land is. Citaat:
Hopelijk komt die brexit er vrij snel dat we van die zeveraars vanaf zijn. De toespraak van onze premier viel anders best te smaken. :-D In de rubriek verkeer haalde ik het al meermaals aan dat zijn Engelsen de wetten overtreden. Ze blijven gas geven die Engelsen Maar kom, misschien heeft die clowneske figuur weer eens een helicopter crash voor één van de dagen. De vorige was spijtig genoeg mislukt. :roll: |
als 'm gelijk heeft heeft 'm gelijk
as ik in m'n eigen hoofdstad in m'n moedertaal moet uitleggen da ik just een serieus accident het gehad en da m'n achillespees verrekte zeer doe dan heb ik een serieus probleem als ik ik m'n eigen hoofdstad overvallen zou worden en ik ga, in m'n moedertaal, aangifte doen dan zal da een serieus probleem zijn voor mij |
Sinds 1860 is Belgie geen 'echt' land meer, inderdaad.
|
Het VK stond mee aan de wieg van Belgie.
Wat zwanst die ? PS: Het VK hangt nog losser aan elkaar dan Belgie hoor.... |
Farage is nu ook geen referentie hé.
De moeite zelfs niet om naar te luisteren. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Net zoals bijvoorbeeld de VS dat ook niet is. |
En het VK ook niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Erg natiestaat achtig is dat ook niet he beste Jan. Zijn er nog echte natiestaten ? |
Citaat:
Citaat:
|
Laat die gek maar doorrazen. Zijn Brexit is een groot fiasco geworden.
Op naar een eengemaakt Europa! |
Schotland wilt ook gaan lopen van het VK. Cohesie ? Kan je me een voorbeeld geven van een echte natiestaat ? |
:cheer: No barrage tot thé Farrage! :cheer:
|
Citaat:
Een voorbeeld van een echte natiestaat? Portugal bijvoorbeeld. |
Citaat:
Ik stel enkel dat hij best eens eerst naar eigen land kijkt. Een hopeloos verdeeld land. |
Citaat:
|
Citaat:
Door het lot van de geschiedenis en de onderdanigheid van de Vlamingen bestaat België. Nu is er geen weg meer terug. |
Citaat:
En hij heeft nu al binnen de EU geen stemrecht meer, hij zit daar enkel nog zijn tijd af te wachten en dan Byebye Nigel-farage. |
Citaat:
Het eigen VK van Farage is ook geen echte natiestaat maar een (iets oudere) artificiele constructie, en toch zijn ze daar blijkbaar niet echt pro-Europees. Een beetje contradictorisch, neen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be