![]() |
nachtelijke vreetbuien
het is verschrikkelijk maar ik heb de laatste tijd zoveel gegeten 's nachts dat het niet mooi is, gisteren bvb een hele pizza en een half blok kaas dat nog in m'n frigo lag, wafeltjes, koekjes en chips....... en de dagen ervoor was het van hetzelfde.......... en nu heb ik zo'n zin om een chinese take-away te bestellen (alleen zijn ze gesloten :-( ) maar ik weet dat ik er morgen sowieso sterk aan zal terug denken en er ook effectief om zal gaan......... ik heb eveneens zó'n trek in frieten & bitterballen, en een mitraillette! (you can not imagine, i would give everything for it! lol) maar ik zal dus tot morgen moeten wachten.... :-( ha! ik kijk er zelfs al naar uit, zó goed dat het me zal smaken!! xd! maar tja, de balans liegt er niet om, toch reeds enkele kilo's erbij die er heel moeilijk af zullen gaan aangezien m'n food craving niet zo snel zal minderen :-(:cry:
|
het helpt natuurlijk niet v naar tal v yt food video's te kijken, especially the streetfood & the mukbang ones, muahahahahaha!
|
ah! and samusa's! i want samusa's!!
|
Duim in uwe mond steken.
Als je honger krijgt, eens goed bijten. Nachtelijke wreetbuien zullen snel gedaan zijn. Tenzij je natuurlijk een lekkere duim hebt, dan heb je pech. Of geluk. Gewoon hoe je het bekijkt natuurlijk. :lol: |
Citaat:
|
Meer trainen, dan de hoeveel caloriên die je binnenspeelt minder ernstig.
Natuurlijk, wat liggen kwijlen en geilen op een palet-daybench, al dan niet de batterijen van een plastieken vriend leegrijdende, da's niet bevorderlijk voor de omvang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn genitale delen zijn ook geniale delen. :thumbsup: :lol: |
Citaat:
(het is eigenlijk 'samosa', my bad :oops: ) |
Citaat:
|
Citaat:
dan toch eens ne passant binnengesleurd? |
Citaat:
|
Citaat:
cluedo. |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer genoeg heeft mijn favoriete chef Mehboob het enkel voor potli samosa's. :? |
Citaat:
![]() De kilo's gaan eraf vliegen ! |
Citaat:
Of een enveloppe met een potteke ontvangen vanuit El Hierro. |
Citaat:
|
My bet: Potteke met dhl vanuit El Hierro.
El slappo zal ze nooit mogen hebben ervaren. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be