![]() |
Waar ben je vandaag van geschrokken?
Dit is dus geen fotoshop:
![]() |
De boeikes aandoen wanneer ze in België uit het vliegtuig stappen.
|
|
Citaat:
|
Zoals elke dag: van de grenzeloze domheid en lafheid van de gemiddelde moderne Vlaming.
|
Ik zie geen foto? 8O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In het slechtste geval wordt dat dus terug slagen... of desnoods scheiding, deportatie, enz. Zeg 't is wel anno 2018. |
Neen, Pericles, de hadiths en bepaalde koranverzen zijn zeer duidelijk over hoe een vrouw of slaaf te slaan.
Het mag niet gezien worden door "vreemden". Uitgeklopte tanden en blauwe ogen zijn moeilijk te verstoppen. Da's dus ten sterkste afgeraden. Neen, ik vermoed dat Guinevere, als haar verhaal hier een beetje klopt, eerder schrok van haar snor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is toch een grap, hoop ik: http://www.news.com.au/lifestyle/par...3df81621715c1b
|
Citaat:
Boeleke, mag ik u een proper doekske aandoen? :rofl: |
Ik schrok ervan dat Israël zich zo gemakkelijk liet vangen door die bombardementen. Er was toch geen schade aangericht, nauwelijks hun grondgebied geraakt.
Als ze gewoon geprotesteerd hadden bij de VN hadden ze een goede indruk nagelaten, de indruk 100 keer beter te zijn dan Iran dat zich dan alleen schuldig gemaakt had aan wapengeweld. Door revanche te nemen, steken nu sommigen ook een beschuldigende vinger naar hen. Ik dacht dat Netanyahu slimmer was. |
Citaat:
|
van de kracht in de jetburner die ik in elkaar aan het knutselen ben. Eerste test meer dan succesvol :lol:
|
Van de vrijgevigheid van mijn kersverse nieuwe buren. Het zijn Polen.
Ik ken die mensen niet en die stonden hier vanmorgen aan de deur met zelfgebakken koekjes en een 2-literfles wijn! Ik zei nog dat ik dat echt niet kon aannemen maar ze drongen aan. Eigenlijk ben ik nu een beetje beschaamd, ik denk eraan om straks ook iets te bakken ofzo voor die mensen, of om ze deze namiddag te vragen voor de koffie (drinken Polen dat ?) en een gebakske. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be