Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Vlaanderen wordt superdivers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243497)

Universalia 8 mei 2018 11:48

Vlaanderen wordt superdivers

Twintig procent van de inwoners van Vlaanderen is van buitenlandse herkomst. En ze komen van overal.

Citaat:

De driejaarlijkse migratie- en integratiemonitor, die vandaag werd voorgesteld, schetst een beeld van een zeer divers Vlaanderen. Nieuwe migratie komt vooral uit Oost-Europa. Maar ook migranten uit Marokko, Syrië en India vinden hun weg naar België.
En men blijft ze maar welkom heten?

Daarstraks in Antwerpen naar de kapper geweest ergens ten velde en het viel mij op dat ik de enige blanke was op straat.

Antwerpen = verloren dus?

Moeten we nu op zoek gaan aan andere oorden want men doet er toch niets aan?

Wij zijn alvast van plan om Antwerpen één van de volgende jaren voor bekeken te houden. :-D

Thuleander 8 mei 2018 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8710142)

Iedereen kan er iets aan doen.
Ipv belastingen te betalen kunt ge tegen de overheid zeggen: 'Voor mij ook zo'n leefloon gelijk die hajis krijgen, graag.'

Dadeemelee 8 mei 2018 11:56

Citaat:

Twintig procent van de inwoners van Vlaanderen is van buitenlandse herkomst. En ze komen van overal.

En men blijft ze maar welkom heten?

Daarstraks in Antwerpen naar de kapper geweest ergens ten velde en het viel mij op dat ik de enige blanke was op straat.

Antwerpen = verloren dus?

Wij zijn alvast van plan om Antwerpen één van de volgende jaren voor bekeken te houden. :-D

Meesten zijn Nederlanders en Fransen.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150922_01880481

Skobelev 8 mei 2018 13:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8710153)

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150922_01880481

Nederlanders en Fransen, zoals de Turken en Marokkanen hier "Belgen" zijn. Kijk eens naar de kleur van die "Nederlanders" en "Fransen". Je kan nog iets leren.

Bad Attila 8 mei 2018 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thuleander (Bericht 8710149)
Iedereen kan er iets aan doen.
Ipv belastingen te betalen kunt ge tegen de overheid zeggen: 'Voor mij ook zo'n leefloon gelijk die hajis krijgen, graag.'

Gewoon eventjes aan de Walen gaan vragen.

edwin2 8 mei 2018 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8710245)
Nederlanders en Fransen, zoals de Turken en Marokkanen hier "Belgen" zijn. Kijk eens naar de kleur van die "Nederlanders" en "Fransen". Je kan nog iets leren.

De Nederlanders assimileren gewoon volledig in en met Vlaanderen en de Vlamingen. Turken en Marrokanen niet of weinig.

bembem 8 mei 2018 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door edwin2 (Bericht 8710433)
De Nederlanders assimileren gewoon volledig in en met Vlaanderen en de Vlamingen. Turken en Marrokanen niet of weinig.

Oostblokkers ook, nou ja iedereen die er blank uitziet nietwaar :roll:

Tavek 8 mei 2018 19:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8710569)
Oostblokkers ook, nou ja iedereen die er blank uitziet nietwaar :roll:

De werkzaamheidsgraad van de Polen ligt op 80 %. Hoger dan dat van de Vlaming.

Ge zou er iets van kunnen leren.

bembem 8 mei 2018 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8710580)

Zijn Polen representatief voor Oostblokkers? Daarnet nog in de Aldi een hele hoop vanuit die contreien tegengekomen, waren volgens mij geen hardwerkende Polen.

Eduard Khil 8 mei 2018 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8710580)

Polen komen het werk doen dat de hangmatters niet meer willen doen, wegens "moe", "ziek", "gehandicapt"

Eduard Khil 8 mei 2018 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8710606)
Zijn Polen representatief voor Oostblokkers? Daarnet nog in de Aldi een hele hoop vanuit die contreien tegengekomen, waren volgens mij geen hardwerkende Polen.

"volgens u"

:lol:

lamenielachen 9 mei 2018 06:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8710611)
Polen komen het werk doen dat de hangmatters niet meer willen doen, wegens "moe", "ziek", "gehandicapt"

Juist, liever Polen dan dit soort https://www.hln.be/nieuws/binnenland...lijk~a6bbb621/

Voor die moet iedereen werken, ook de Polen.
Bedankt politiek België, ik hoop dat hun kinderen de hete adem van die gasten in de nek zullen voelen bij het verdelen van de overheidspostjes.
"Ons" kinderen hebben tenminste nog leren werken, gelukkig maar.

Hypochonder 9 mei 2018 06:56

Vlaanderen wordt superdivers, de natte droom van links. En toch blijft links verkiezing na verkiezing verliezen en dit in gans Europa... Zou er dan toch iets borrelen bij de bevolking?

Profiteur 9 mei 2018 07:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8710611)

Aan 5 euro/uur neen dank u dan wil ik dat niet doen.

Zipper 9 mei 2018 07:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen (Bericht 8710981)

En dat stuk menselijk afval is kandidaat voor de Gemeenteraad in Anderlecht, en hij zei zelf dat islamieten in de meerderheid zijn in Brussel, binnen hooguit tien jaar.
Ja, het gaat héél goed met onze samenleving :roll::roll:

Profiteur 9 mei 2018 07:38

Die kerel zouden ze direct mogen deporteren. Richting vergeetput.
Schandalig dat ze dit in België toelaten. Ik heb het debat op "de afspraak" ook gezien en ik wens die man ergere dingen toe die ik mijn grootste vijand niet wil toewensen. Mijn bloed kookte bij het bekijken van de uitzending :evil:

Zipper 9 mei 2018 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Profiteur (Bericht 8711030)
Die kerel zouden ze direct mogen deporteren. Richting vergeetput.
Schandalig dat ze dit in België toelaten. Ik heb het debat op "de afspraak" ook gezien en ik wens die man ergere dingen toe die ik mijn grootste vijand niet wil toewensen. Mijn bloed kookte bij het bekijken van de uitzending :evil:

en het zijn dat soort excrementen die lui als Calvo en Peeters door dik en dun gaan verdedigen (cfr. de rel in Mechels Stadhuis).

Bovenbuur 9 mei 2018 09:01

Citaat:

Twintig procent van de inwoners van Vlaanderen is van buitenlandse herkomst.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8710153)

Sorry. :oops: Ben waarschijnlijk binnenkort weer weg. 8-)

Xenophon 9 mei 2018 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8711027)
En dat stuk menselijk afval is kandidaat voor de Gemeenteraad in Anderlecht, en hij zei zelf dat islamieten in de meerderheid zijn in Brussel, binnen hooguit tien jaar.
Ja, het gaat héél goed met onze samenleving :roll::roll:

Later zal de geschiedkundige bij uitstek, B(runo)DW, komen verklaren dat we hier en nu al hadden moeten weten dat dit ging uitdraaien op een burgeroorlog.

Skobelev 9 mei 2018 10:59

Waar is Maurice als je hem nodig hebt....een reeks over de collaboratie met de islam zou welkom zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be