![]() |
Celie Dehaene terug in de politiek in Vilvoorde.
Geen idee of ze echter de prioriteiten in de Zenne-stad op de juiste plaats gaat leggen:
Citaat:
|
De tsjeven herbronnen zich.
Wel leep. Veel bejaarden zullen voor haar stemmen. Dat is ook een element van democratie: zand in de ogen strooien ... |
Citaat:
|
Ik denk dat ze in Vilvoorde qua politiek minder aan jouw Arco problemen denken dan aan hun opkomende Sharia problemen.
|
Godverdomme...madam cumuleur/graaier eerste klasse. En die gaat nog stemmen trekken ook. Och ja, je krijgt wat je verdient (in het stemhokje). :roll:
|
partij van de mummies
|
Dehaene moet zowat de grootste Vlaamse graaier (niet te verwarren met de vogelsoort) ooit geweest. Onder die naam terugkomen in de politiek lijkt me echt niet slim. Anderzijds weet je maar nooit, zeker in de lokale politiek. Er zijn gemeenten in Vlaanderen waar CD&V lokaal bijna 80% haalt, raar maar waar.
|
Citaat:
Ze zal het dus met haar eigen naam (Celie Verbeke) moeten waarmaken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog maar bitter weinig gemerkt van politici die zich zorgen maken over het opkomende Shariaprobleem. Jij wel dan? |
Citaat:
|
:cheer: politieke verjonging! :cheer:
#bloedarmoede #sclerose #cd&v |
Citaat:
|
Citaat:
Vilvoord heeft dat mens nodig? Grrrrmf! Zij zal de problemen aanpakken als ze zich stellen. Grrrrmf! Zolang de paarden nog hoefijzers hebben koopt de boer geen nieuwe. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je goed kan afschrijven en voegt er het weinige aan toe dat je zelf weet haal je automatisch betere punten. Logisch toch? :lol: |
Hmm, de slogan van Dehaene was iets in het genre van "Brabants trekpaard."
Misschien kan ze iets in die aard verzinnen. Genre : "Met deze ouwe merrie krijgt u zeker geen herrie." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be