![]() |
pas op! beware!!
oppassen beste forummertjes, want de unief las/(leest ?) mee! men deinst er blijkbaar niet voor terug om postings v dit forum als examenvraag te gebruiken!, dit natuurlijk in de veronderstelling dat het waar zou zijn allemaal....
(lol ik ga nog geloven dat echte proffen/assistenten hier vertoeven, lmao) |
in de criminologie gebruiken ze uw gestarte topics om te leren hoe je sociale fraude moet ontmaskeren :lol:
|
ja en uw postings in pol & soc om het liberalisme te illustreren, pffft!
|
Voor de studenten die een MBA ambiëren leer je hoeveel je kan ontfutselen van je levenspartner als ze bij je intrekt.
|
omg :rofl:
|
Citaat:
|
lol
|
Onze zorgvuldige doorwrochte en gebalanceerde forumschrijfsels hebben ongetwijfeld voldoende merites om gecirculeerd en geciteerd te worden in wetenschappelijke kringen......:roll:
|
Ik denk dat men aan die Unief het 'korreltje zout' vergeten is of gaat men daar gewoon van het standpunt uit dat de teksten op forum dezes allemaal geloofwaardig weten, over te komen?
Die Sarcasmus is weer omver gevallen van het lachen. :lol: Hebben ze daar niets anders te doen aan een Unief, neuspeuteren is ook al wel eens leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat de volgende vraag best een goede examenvraag zou kunnen zijn. 'Bent u het eens met wat er op forum politics geschreven staat?' Velen gaan buizen dan denk ik maar die buizen kan men dan weer even handig gebruiken bij het aanleggen van een industriële pijpleiding. :rofl: |
Citaat:
|
het staat op p.3 vd "meer dan 60 000 vlaamse gezinnen in schuld- en budgetbeheer" draad in binnenland!!
niet dat ik het werkelijk geloof, maar men beweert v wel, dan zal het wel waar zijn zeker :roll: |
Citaat:
|
Ik denk niet dat universiteitsproffen gevaarlijke mensen zijn (behalve voor hun studenten dan), dus ik maak mij niet teveel zorgen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ok :rofl:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be