![]() |
Alle Vlamingen naar het gehate Brussel voor keuring
Ben eens benieuwd of onze grote Brussel haters met een oldtimer in hun geliefde Vlaanderen naar de auto keuring gaan gaan;-)Ik denk dat ze massaal naar Hell hole Brussel zullen afzakken. ....wegens interessanter:-)
https://www.tijd.be/politiek-economi...utm_source=SIM |
Citaat:
Verkeersbeleid moet terug federaal worden. |
Ik lees dit in De Standaard:
Citaat:
Moet een auto in orde zijn, als hij op de baan mag komen? Ik zie maar één reden tot klagen: blijkbaar verzorgen de eigenaren van oldtimers zeer goed voor hun auto's. Logisch: het is katastrofaal als ze met hun geliefde speelgoed een ongeval hebben. Als ze dus zelf zorgen voor hun veiligheid, moet de overheid daarmee rekening houden, en hen niet nodeloos op kosten jagen. (idem dito voor motorijders) Wellicht zijn er een paar deugnieten die jonge oldtimers gebruiken als gewone auto's (woonwerkverkeer ....) en daarmee heel wat taksen ontduiken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En net met die nieuwe wetgeving gaat dat misbruik afnemen en zullen de ongekeurde wagens langzaam van de wegen verdwijnen. |
Citaat:
Citaat:
|
Wat een domme, misleidende en achterlijke topictitel. Er is momenteel nog helemaal geen sprake van zogenaamd keuringstoerisme naar Bruxelles, en mocht het zo zijn, wat dan nog?
|
Citaat:
|
Citaat:
En na 25 jaar moest je ook, toch als je de wagen normaal wilt gebruiken en je oude nummerplaat gewoon behoudt. Ik rij met mijn oldtimer altijd jaarlijks naar de gewone autokeuring, want ik wou/wil geen O-plaat. Citaat:
https://www.autoveiligheid.be/autoke...uring-oldtimer |
Citaat:
Wat tegengewicht voor die anti-Brusselse racisten moet toch kunnen of niet ? Alle Vlamingen met een oldtimer. Al diegenen die menen er voordeel uit te halen. Wel de voordelen van Brussel maar niet de nadelen;-) |
Al dat geregel en gewet moet dus nu drie keer gedaan worden door drie keer zoveel ambtenaren en politici ...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
.
|
Citaat:
|
Wat is er tegen een keuring van een voertuig dat regelmatig op de weg komt?
Ik zie het niet. Ik heb ook nooit begrepen dat een wagen van 4 jaar naar de verplichte jaarlijkse (uitzonderlijk om de twee jaar) keuring moet en dat diezelfde wagen, eens hij 25 jaar is, niet meer gekeurd moet worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be