![]() |
Eerste opstootjes in richting van Vlaamse onafhankelijkheid in Brussel
Gisteren werd de wagen van de de N-VA
aangevallen door Franstaligen. En dat nota bene in een stoet voor vrede en verdraagzaamheid.:roll: https://www.facebook.com/theofrancke...16606163203801 "Gisteren werd onze N-VA-praalwagen op de Pride meermaals aangevallen door linkse activisten. Ze probeerden er op te klimmen en trokken onze spandoeken eraf. Een meisje op onze wagen die Franstalig is, maar gewoon mee wou, begon te huilen van de schrik. En de groep voor ons in de stoet, Ex Aequo (dat is iets als het Franstalige Sensoa) jutte constant het publiek tegen ons op. Op een bepaald moment gingen ze uit protest zelfs allemaal op de grond liggen betogen. Al vele jaren wekt onze aanwezigheid op de Brusselse Pride Franstalige ergernis, maar nooit was het zo erg. En dit net in de week dat ons land de zilveren wereldmedaille behaalde op vlak van homorechten, mét onze Liesbeth en Zuhal als de twee bevoegde excellenties. Niemand deed ooit beter. De sfeer in Brussel is erg verhit. Zondag was er de grote mensenketting rond het Noordstation tegen de politieacties rond de illegale transitmigratie, dinsdag was er het protest aan de VUB naar aanleiding van mijn lezing en gisterenavond was ik een moordenaar (sic) volgens 250 linkse activisten ‘Theo assassin!’ ‘Theo moordenaar!’ scandeerden ze. Gisteren kookte het potje verder over." Inderdaad langzaam maar zeker is het potje aan het overkoken en als de N-VA na de volgende verkiezingen dan een blokkeringsmeerderheid gaat behalen tegen de vorming van een Brusselse regering zonder de N-VA, (de meeste Brusselse Franstalige partijen weigeren immers met de N-VA in een Brusselse regering te stappen) zal het hek helemaal van de dam zijn en dan ligt de weg wagenwijd open naar het stemmen van de Vlaamse Onafhankelijkheid in het Vlaams Parlement.:-) |
Lol. De Vlaamse onafhankelijkheid als streefdoel van de LGBT-gemeenschap? De Theo heeft dringend vakantie nodig. Hij kan het niet aan.
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
in een stoet voor verdraagzaamheid , is het bewijs geleverd dat Nederlandstaligen en Franstaligen best ieder in hun eigen land gaan wonen . Bijlage 108874 Bijlage 108875 |
En tot het zover is blijven jullie de Franse multinational Engie miljardencadeau's doen zeker?
|
Citaat:
enige verwarring is blijkbaar in Uw geest geslopen :roll: |
Citaat:
Ivm elektriciteit is er één ding primordaal: 't moet blijven komen, en nog wel aan een aanvaardbare prijs. En als dat gegarandeerd is, dan kunnen we eens klappen over het spelen met afschaffen van de grootste productieplatforms. Maar terug naar het onderwerp van de draad. Die Franstalige anarchisten kozen het beste moment uit, op de beste plaats. Dat zootje is voor weinig goed, maar ten minste hier deden ze maximaal hun best. |
Laat ons bij de les blijven...
Er loopt hier gespuis genoeg rond(ook in Roeselare,om geheel andere redenen overigens) die maar één methode kennen om kenbaar te maken dat ze over iets boos zijn: "klopt er op..." Of dat nu een kinderfeest,een holibi-optocht,een voetbalmatch......een betoging is,al gelijk,"klopt er op...." Ze geven dus zelfs aan wie er,wanneer,in welke manifestatie,mag aanwezig zijn......zoniet: "klopt er op" Jammer dat ze,keer op keer,uitgebreide pers krijgen in plaats van uitgebreide gevangenisstraffen.... |
Citaat:
Betaal maar transfers ,hardwerkende Vlaming. De Franstaligen blijven op U spuwen. De ogen van duizenden brave Vlamingen zullen nu wel opengegaan zijn .:-) De Vlaamse Onafhankelijkheid is alweer een stapje dichterbij gekomen dankzij de Franstalige mede betogers . |
Citaat:
is van de eindstrijd naar de Vlaamse onafhankelijkheid.:-) In plaats van de "Stomme van Portici", "de Stommeriken van de Pride parade" want zo zagen ze de financiële tak af , waarop ze generaties lang gezeten hebben. |
Het waren geen Franstaligen maar Spaanstaligen.
![]() |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Volgens het bericht van Theo waren het leden van Ex Aequo ,de Franstalige Sensoa. "de groep voor ons in de stoet, Ex Aequo (dat is iets als het Franstalige :roll: Sensoa) jutte constant het publiek tegen ons op." "Al vele jaren wekt onze aanwezigheid op de Brusselse Pride Franstalige:roll: ergernis, maar nooit was het zo erg" Nergens schrijft Theo iets over Spaanstalige tegen betogers. Bijlage 108876 |
Citaat:
|
Citaat:
Hahaha. Mijn Frans is zo slecht dat ik dacht dat het Spaans was :rofl: En ik schaam me er niet eens voor. Zut. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Dankzij al die strijders voor "verdraagzaamheid". |
Citaat:
Het schelden begint weer :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be