![]() |
ik verveel me zelden/nooit
het is waar: ik verveel me nagenoeg bijna nooit, als ik dan v die mensen hoor die klagen dat ze eenmaal met pensioen 'niet weten wat te doen' lach ik eens goed, tja ik heb best wat onvolmaaktheden maar dat is nu eens iets wat men me niet kan verwijten -> namelijk dat ik tevreden ben met m'n tijdsbesteding, ja zelfs heel tevreden, ik ben precies met pensioen xd! ihihihihihi :-):-):-o;-)8-)
discuss pls, thx |
Citaat:
|
Citaat:
De hardwerkende Vlaming zal er wel voor opdraaien tot hij erbij neervalt. En plots is die hardwerkende Vlaming overbodig, hij weet niet wat hem overkomt en weet niet hoe ie zijn tijd moet besteden. Indien er minder parasieten waren, dan moest de hardwerkende Vlaming niet zo veel werken en dan had die hardwerkende Vlaming tijdens zijn loopbaan geleerd om met vrije tijd om te gaan. Besluit: De parasieten zijn de oorzaak van de verveling. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De weekends (mijn vrije dagen) hier: bijna non-stop visite. De kinderen, de kleinkinderen, soms nog eens de schoonkinderen apart :lol: Daarnaast bij mijn moeder een beetje gaan helpen hetgeen ze niet meer zelf kan. Niet dat ik klaag, maar mijn weekends zijn overvol. Dus ik zou me graag eens een dagske gewoon vervelen. Klinkt hemels!!!! |
Een trol heeft altijd wel iets te trollen.
Mare, zou het ook werken Citaat:
|
Citaat:
Integendeel, je doet er vaak meer kwaad dan goed mee. Je sponsort bovendien een systeem dat u wil vernietigen, door belastingen te betalen. Zelf weinig of geen kinderen hebben maar wel moeten betalen voor mohammed, fatima en hun zeven kinderen. Leg dat maar eens uit aan jonge autochtonen, waarom die dat zouden gaan doen. Probeer ze daar maar voor te motiveren. Veel succes. |
Aandacht nodig?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Belastingontduiking is voor sommigen nodig omdat ze teveel belastingen moeten betalen omdat er teveel parasieten willen mee eten zonder er ne klop voor te doen. Met andere woorden, zonder al die parasieten zou er veel minder ontduiking zijn omdat de belastingen dan betaalbaar zouden zijn. |
Citaat:
|
Belastingsontduiking is geen zonde zolang er geld wordt verspild aan zaken zoals openbare omroepen en subsidievretende activistische instellingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik wel hoor is dat mensen die niet goed meer te been zijn en alleenstaande, zich dikwijls heel eenzaam voelen ... |
Citaat:
|
Mensen die stelen zullen zich nooit vervelen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be