Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   chi-chi madam (https://forum.politics.be/showthread.php?t=243671)

bembem 21 mei 2018 06:15

chi-chi madam

beste forummertjes, iedereen heeft zo wel z'n definitie v een 'chi-chi madam', voor mij uit zich dit vooral in uiterlijke kenmerken -of liever gezegd 'attributen'- die op hun beurt het innerlijke weerspiegelen, bijvoorbeeld;

-een louis vuit*on sacoche (ik weet niet waarom maar ik vind dat een 'kakmerk', met andere merken heb ik dat bvb niet of minder, tja...)
-per se een kuisvrouw willen en nadrukkelijk verkondigen v: 'de kuisvrouw is geweest' (want we zijn toch o zo superieur)
-quinoa slaatjes eten in public & v die shit maar thuis 'gewone kost'
-zich te goed voelen om ook maar een 'danku' te zeggen wanneer zogezegde lageren in rang de deur vr hen openhouden, hen laten voorgaan in de rij enz.
-zo'n typisch pruilmondje opzetten en het duurste merk v zonnebril op hun smoel, pffft daar krijg ik het soms echt v.... :twisted::twisted:
...

bembem 21 mei 2018 06:16

discuss pls, thx

reservespeler 21 mei 2018 06:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8720593)
discuss pls, thx

Ik vind bepaalde mensen van Aziatische afkomst eigenlijk maar kak.
Leeft op onze kosten en kakt op iedereen die het goed doet door hard te werken.

Daarbij gaan ze nog stelen van die hardwerkende Vlamingen, de hardwerkende Vlamingen die ervoor zorgen dat het onderkruipsel iedere dag eten heeft?

De hardwerkende Vlaming die ervoor zorgt dat het onderkruipsel geld heeft voor ne PC of tablet, zodat het Aziatisch onderkruipsel digitaal op hem kan kakken.

Einde discussie

bembem 21 mei 2018 06:49

fify

Eduard Khil 21 mei 2018 06:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8720603)
Ik vind bepaalde mensen van Aziatische afkomst eigenlijk maar kak.
Leeft op onze kosten en kakt op iedereen die het goed doet door hard te werken.

Daarbij gaan ze nog stelen van die hardwerkende Vlamingen, de hardwerkende Vlamingen die ervoor zorgen dat het onderkruipsel iedere dag eten heeft?

De hardwerkende Vlaming die ervoor zorgt dat het onderkruipsel geld heeft voor ne PC of tablet, zodat het Aziatisch onderkruipsel digitaal op hem kan kakken.

Einde discussie

:lol:

The Paulus Experience 21 mei 2018 07:24

Het zit nu eenmaal zo ineen dat de (neo) liberale man gefocust is op geld en daar hoort een trofeewijf met alle kapsones inclusief bij.
Anders is het niet goed.
Dat is zowat het rolmodel in Vlaanderen.
Zij met een bmw x3 en hij met een x6, want hij moet er bovenuit steken nietwaar.
Zij neukt met de tuinman en de tennis coach en hij met alles wat hij kan krijgen.
De kinderen zitten op een school waar geen ander kleuren dan blank zitten en doen het perfect.
Ze gaan 5 keer per jaar op reis en dat zal je geweten hebben op de sociale media hoe perfect het altijd en overal is.
Als ze naar de kust gaan is het naar Knokke.
Zo ken ik er wel wat :lol:
En neen, ik ben niet jaloers, ik heb het goed. Want dat willen ze dan denken hè, dat ze u raken

bembem 21 mei 2018 07:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8720619)
Het zit nu eenmaal zo ineen dat de (neo) liberale man gefocust is op geld en daar hoort een trofeewijf met alle kapsones inclusief bij.
Anders is het niet goed.
Zij met een bmw x3 en hij met een x6, want hij moet er bovenuit steken nietwaar.
Zij neukt met de tuinman en de tennis coach en hij met alles wat hij kan krijgen.
De kinderen zitten op een school waar geen ander kleuren dan blank zitten en doen het perfect.
Ze gaan 5 keer per jaar op reis en dat zal je geweten hebben op de sociale media hoe perfect het altijd en overal is.
En neen, ik ben niet jaloers, ik heb het goed. Want dat willen ze dan denken hè, dat ze u raken

o ja "knokke"!! ... dat was ik vergeten.... xd! :rofl: :rofl:

dpg 21 mei 2018 07:30

Citaat:

Anders is het niet goed.

Om in te kaderen zo boenk erop.

Xenophon 21 mei 2018 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8720592)
beste forummertjes, iedereen heeft zo wel z'n definitie v een 'chi-chi madam', voor mij uit zich dit vooral in uiterlijke kenmerken -of liever gezegd 'attributen'- die op hun beurt het innerlijke weerspiegelen, bijvoorbeeld;

-een louis vuit*on sacoche (ik weet niet waarom maar ik vind dat een 'kakmerk', met andere merken heb ik dat bvb niet of minder, tja...)
-per se een kuisvrouw willen en nadrukkelijk verkondigen v: 'de kuisvrouw is geweest' (want we zijn toch o zo superieur)
-quinoa slaatjes eten in public & v die shit maar thuis 'gewone kost'
-zich te goed voelen om ook maar een 'danku' te zeggen wanneer zogezegde lageren in rang de deur vr hen openhouden, hen laten voorgaan in de rij enz.
-zo'n typisch pruilmondje opzetten en het duurste merk v zonnebril op hun smoel, pffft daar krijg ik het soms echt v.... :twisted::twisted:
...

Zo'n chi-chi madam in jarretellen en een bontjas vind ik best wel lekker. Die bontjas is ook lekker zacht om erna je leubbe aan af te kuisen.

maddox 21 mei 2018 11:53

Gisteren nog zo'n Chi Chi madam gezien, ze werd "verleid" om haar nek en polsen in een schandpaal te leggen.

Ze dreef uit haar slipje.

NieuwNoors 21 mei 2018 12:01

Citaat:

Anders is het niet goed.

Gij kent één van mijn collega's? :-D
Da's ook zo'n chichi-madam. En maar pochen en stoefen! Over oa haar nieuwe sacoche van 1100 Euro en haar 46 paar schoenen.......pffffffffffffff.

Eduard Khil 21 mei 2018 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8720653)
Gij kent één van mijn collega's? :-D
Da's ook zo'n chichi-madam. En maar pochen en stoefen! Over oa haar nieuwe sacoche van 1100 Euro en haar 46 paar schoenen.......pffffffffffffff.

ik had even mislezen en gezien dat ze een schoenmaat 46 had. :lol:

Maarja, gezien ze op grote voet leeft :lol:

Eduard Khil 21 mei 2018 12:05

als ik dat soort volk bezig zie en dan weet welke job ze soms maar doen, dan kan ik alleen maar vaststellen dat de banken nog veel geld hebben en het met plezier uitlenen :lol:

NieuwNoors 21 mei 2018 12:05

Zelf ben ik zeker geen chichi-madam.
Ik kleed mezelf graag netjes en proper maar ik ben evengoed content met mijn sacoche van 50 euro en mijn 4 paar schoenen. :-D

NieuwNoors 21 mei 2018 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8720656)
ik had even mislezen en gezien dat ze een schoenmaat 46 had. :lol:

Maarja, gezien ze op grote voet leeft :lol:

Zogezegd he Edwaar. IK neem dat met een korreltje zout.

Xenophon 21 mei 2018 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8720658)
Zelf ben ik zeker geen chichi-madam.
Ik kleed mezelf graag netjes en proper maar ik ben evengoed content met mijn sacoche van 50 euro en mijn 4 paar schoenen. :-D

Dat zijn gewoonlijk de ergste.

Zeg NN, heb jij een bontjas? ;)

maddox 21 mei 2018 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8720664)

Als Nieuw Noors een bontjas heeft, is het een halal geslachte kittenjas...

( voor de minder begaafden, dat is compleet sarcastisch bedoeld)

NieuwNoors 21 mei 2018 12:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8720664)

Nee.
Ik wil geen dode dieren dragen.

maddox 21 mei 2018 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 8720687)
Nee.
Ik wil geen dode dieren dragen.

Welke schoenen draagt U?

NieuwNoors 21 mei 2018 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maddox (Bericht 8720695)
Welke schoenen draagt U?

Geen lederen. Er zijn leuke/mooie vrouwenschoenen genoeg te koop waarvoor geen dieren hoeven te lijden hebben. Ik draag dus heel gewone, zelfs goedkope schoenen. Meer dan 50 euro geef ik er niet aan.
Ik heb onlangs zelfs een paar gekocht voor 29,99 E.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be